The Best Mountain Bike Trails in La Floresta Pearson, Catalonia (Spain)

Photo of ES - Barcelona - Collserola - La Floresta - best EMTB ride in this region! Photo of La Floresta-GR 96-La Salut-Puig Madrona-Les Escletxes-Castell del Papiol-Parc de Collserola-La Rierada-Riera de Vallvidrera Photo of LES PLANES-CAN BALASCH-MAS FORTUNY-CAN PASQUAL-LA RIERADA-PUIG MADRONA-VALLDOREIX-LES PLANES IBP:116 BYC

• Sant Cugat Montserrat Sant Cugat

Anada i tornada de Sant Cugat fins a Montserrat. L'anada es fa per Sant llorenç del munt i l'Obac, Rellinars i Monistrol. La tornada collbató, Esparraguera, Olesa i Martorell. D'aquí seguim el riu fins al Papiol on s'aga...

1906f
    Photo ofCollserola les planes tibidabo Vallvidrera les planes Photo ofCollserola les planes tibidabo Vallvidrera les planes Photo ofCollserola les planes tibidabo Vallvidrera les planes

En esta ruta circularemos tanto por pistas sencillas, como algun tramo por trialeras que tal vez nos obliguen a bajarnos de la bici, especialmente con clima muy húmedo. Así que es variada, muy variada y con interesantes ...

1903f
    Photo ofLa Floresta-Can Borrell-Sant Medir-Can Gener-Pantà de Can Borrell-Sol i Aire-Les Planes-La Floresta Photo ofLa Floresta-Can Borrell-Sant Medir-Can Gener-Pantà de Can Borrell-Sol i Aire-Les Planes-La Floresta Photo ofLa Floresta-Can Borrell-Sant Medir-Can Gener-Pantà de Can Borrell-Sol i Aire-Les Planes-La Floresta

Desde la Floresta baixem a Sant cugat i agafem la pista que va a la Masia Can Borrell. Seguim camí amunt, fent una parada a l'ermita de Sant Adjutori i al forn ibèric que hi ha uns metres més endavant. Retornem a la pist...

Muy guai pero con suelo resbalizo fue bastante dificil.
    Massimo Casalegno
  • Quatre pics de Collcerola

Puig Madrona, Santa creu d'Olerdola, Sant pere Martir i Tibidabo Al arribar al Papiol hi ha una petita encigalada que potser s'ha de fer a peu. La arribada a Vallvidrera es fa per una trialera de força dificultat per el...

Pistes i un parell de trialeres, per a jo no molt difícils.
    Tiago
  • 2015-03-14 La Rierada - Vallvidrera

Photo of2015-03-14 La Rierada - Vallvidrera Photo of2015-03-14 La Rierada - Vallvidrera Photo of2015-03-14 La Rierada - Vallvidrera

De Sabadell a La Floresta amb tren. La Floresta, Valldoreix, El Papiol, La Rierada, Sant Bartomeu de la Quadra, Santa Creu d'Olorda, Sant Just, travesem la carrtera BV-1468, Camí de Can Sauló, Baixador de Vallvidrera i a...

bona ruta!
    joanillo btt
  • La Floresta Pearson-El Papiol-La Floresta

Photo ofLa Floresta Pearson-El Papiol-La Floresta Photo ofLa Floresta Pearson-El Papiol-La Floresta Photo ofLa Floresta Pearson-El Papiol-La Floresta

Des del carrer Glà de la Floresta agafem un corriol que ens porta al CEIP la Floresta. Passem per davant de l'escola i seguim pel camí que hi ha tancat amb una cadena. Passada l'aula del bosc girem a mà esquerra i pugem ...

Muy bonita, muchas gracias por compartirla
    Massimo Casalegno
  • Sant Cugat Montserrat Esparraguera

Sortim de Sant Cugat seguint el camí dels monjos direccició Sant quirze, Terrassa i Matadepera, d'allí anem a rellinars travessantel parc de Sant llorenç del munt i l'Obac, passant per La pastora, la casa de l'Obac nova ...

Photo ofLa Floresta-Castellbisbal-Roques Blanques-La Floresta Photo ofLa Floresta-Castellbisbal-Roques Blanques-La Floresta Photo ofLa Floresta-Castellbisbal-Roques Blanques-La Floresta

La Floresta-Riera de Vallvidrera-Can Capmany-Sant Bartomeu de la Quadra-Restes iberoromanes de Molins de Rei-Can Maimó-Ruta de les Barraques de Castellbisbal-Can Galí-Serrat de Roques Blanques-Can Domènech-Can Barba-Ermi...

Photo of2014-04-12 Collserola - La Floresta - Les Planes Photo of2014-04-12 Collserola - La Floresta - Les Planes Photo of2014-04-12 Collserola - La Floresta - Les Planes

Sortim de la estació dels FCG de la Floresta i ens enfilem fins la hermita de La Salut per després seguir direcció a El Papiol. Baixem fins la riera de Valvidrera que l'atravesem i pujem a San Bartomeu de la Quadra. Trav...

• 2014-03-15 Platja del Prat

Sortida tipus "verano azul", però sense el Chanquete. Un passeig amb un dia esplendit d'avançament de la primavera. La baixada a Molins de Rei des de la Floresta passa per llocs bonics de Collserola, especialment rodar p...

• 2015-03-29 Delta del Llobregat - Sabadell

Photo of2015-03-29 Delta del Llobregat - Sabadell Photo of2015-03-29 Delta del Llobregat - Sabadell Photo of2015-03-29 Delta del Llobregat - Sabadell

Opció ràpida per anar i tornar del delta del Llobregat des de Sabadell. Anem en tren, amb els FGC, fins La Floresta des d'on iniciem el track. Entrem a Collserola i baixem a La Rierada passem per la riera de Vallvidrera ...