The Best Mountain Bike Trails in Flix, Catalonia (Spain)

Photo of Flix - St Madrona - Riba-roja d'Ebre Photo of MEANDRE DE FLIX I SEBES Photo of Flix - El Remei - Mas del Senyor - Riu de la Cana
  • Flix - St Madrona - Riba-roja d'Ebre

Photo ofFlix - St Madrona - Riba-roja d'Ebre Photo ofFlix - St Madrona - Riba-roja d'Ebre Photo ofFlix - St Madrona - Riba-roja d'Ebre

Durada 3h. Avuí hem anat a veure l'ermita de Santa Madrona, al terme de Riba-roja d'Ebre. Hem sortit de Flix i passant per Seves hem fet cap a Riba-roja. No hem anat directament al poble, sinò que hem tirat cap a l'ermit...

Ruta força agradable i bonica, tret del tram abans d'arribar a Flix, on es passa per la zona industrial del costat del r...
    excursionistes
  • MEANDRE DE FLIX I SEBES

Reserva Natural de Fauna Salvatge de Sebes i Meandre de Flix. Iniciem la ruta al pas de barca, un cop som al altre costat, agafem el camí de Los Xops per la riba de l’Ebre, després seguim pel camí de l’Aumaec fins el mi...

Una ruta molt agradable, fàcil i ideal per conèixer aquesta part del riu Ebre i el seu entorn.
    cesar59
    Photo ofFlix - El Remei - Mas del Senyor - Riu de la Cana Photo ofFlix - El Remei - Mas del Senyor - Riu de la Cana Photo ofFlix - El Remei - Mas del Senyor - Riu de la Cana

Durada de la ruta 2h30m. Sortim de Flix cap a l'ermita del Remei, pel camí trobem parts cremades de l'incendi de l'estiu. Arribem a l'ermita, el foc no ha fet mal, està tant cuidada com sempre, fem unes quantes fotos i s...

Seria de 10. Però massa carretera, cal buscar alternatives per no fer tant asfalt
  • Flix - Ascó

Durada 3h. Sortida foça agradable, sense cap complicació. Primer hem fet el meandre per fora, molt bé, esta acondicionat per fer-lo amb bici, si bé hi ha un lloc que hi ha pedres i escales, que suposo que de tant en tan ...

• Flix - Riba-roja

Durada de la ruta: 2h20m. Temps en moviment: 1h43. Ruta amb una mica de tot i gens complicada. Sortim de Flix i anem a la punta de dalt per agafar alguns corriols que són força divertits. Arribem al Pi de Montbrió, conti...

• Flix - Ermita del Remei - Corriol

Durada de la ruta 1h30m. Ruta senzilla, però el primer corriol i el començament del segon... el primer corriol deu estar en desús, perquè hi ha molta herba, en llocs difuminat o inclòs algun despreniment, però hem passat...

Tram molt brut. Uns la bici al coll
  • Flix - Presa de Riba-roja

Durada de la ruta 2h15m. Sortim de l'aparcament del polígon i creuem el pass de sota per anar al pass de vianants i ciclistes del pont. La primera part de la ruta és més "dura" que la segona, tot i que la ruta és fàcil. ...

• Flix- pasejada pels voltans

Durada 3h30m. Sortida molt entretinguda, per les moltes coses que es veuen. Primer veurem el monument a la Republica, dos blocs de formigó del antic pont de Flix, dinamitat al 1938, finalitzant així la batalla de l'Ebre....

• Flix - Vinebre

Durada de la ruta: 2h14m. Temps en moviment: 1h46m. Sortim de Flix i la primera cosa que fem és, donar un tomb pel camí del meandre. L'únic lloc, una mica engorrós és la pedrera, perquè hi ha algunes escales, però, a peu...

• Flix - Ascó - meandre

Durada de la ruta 1h45m. Sortim pujant a dalt de Flix i després per camins amb moltes pujades i baixades però de molt bon fer, ja que els camins estàn molt bé tant de terra com enquitranats. Arribem a Ascó, ón hi ha una ...

Tremenda la pujada al coll de guix. La resta molt rodadora
  • Flix mas del Senyor i parada del Quel

2001f
    Photo ofFlix mas del Senyor i parada del Quel Photo ofFlix mas del Senyor i parada del Quel Photo ofFlix mas del Senyor i parada del Quel

Sortida molt distreta i força bonica. Circularem pels termes de Flix, Bovera i la Palma d’Ebre. De la ruta podem destacar, a Flix, l’Ermita de la Mare de Déu del Remei, les vistes des de la Punta de la Senyora i el pas ...

Esta força bé
    josep maria 61
  • Flix - El Remei - Tossal del R4L

Durada de la ruta: 1h44m. Temps en moviment: 1h21m. Sortim del polígon de Flix, travessem la carretera pel pas de sota i agafem el corriol que va per la vora del riu, tenim una bona vista de la presa i del castell. És, e...

• Flix - Poblat ibèric - Ermita del Remei

Photo ofFlix - Poblat ibèric - Ermita del Remei Photo ofFlix - Poblat ibèric - Ermita del Remei Photo ofFlix - Poblat ibèric - Ermita del Remei

Durada de la ruta: 2h07m. Temps en moviment: 1h39m. Sortim del polígon de Flix i agafem el camí de Sebes. Poc després de passar l'edifici d'informació, trobem un camí que puja a mà dreta, amunt, farem cap al poblat ibèri...

• Flix - Castell d'Ascó

Durada de la ruta: 2h19m. Temps en moviment: 1h44m. Sortim de Flix per la part de dalt i anem direcció a Ascó per camins, alguns dels quals estan asfaltats. El camí, té moltes pujades i baixades, per tant, és entretingut...

• Flix - Mas del Senyor

Durada de la ruta: 2h06m. Temps en moviment: 1h41m. Avui anem a veure el Mas del Senyor, un edifici que està restaurat, i el cas és, que fa molta paxoca, sembla de la noblesa. Sortim de Flix i anem direcció a l'ermita de...

• Flix - Ascó - Vinebre

Durada de la ruta: 1h47m. Temps en moviment: 1h28m. Sortida molt senzilla i tranquil.la. Sortim de Flix i anem a buscar el camí d'Ascó, una mica per la vora del riu, fins que passem la via del tren per sota i anem per ca...

• Vallfenoses - Balma - Renault 4L

Durada de la ruta: 1h42m. Temps en moviment: 1h18m. Deixem el cotxe al costat de la carretera C12, davant tenim l'art cremat, els pins cremats amb l'aspa dalt. Anem una mica per la carretera i entrem al camí de les Vallf...

• Flix - Riba-roja

Durada de la ruta: 2h16m. Temps en moviment: 1h42m. El meu mòbil ha marcat 163m de desnivell. Primera pedalada de l'any, després de tots els àpats d'aquests dies, una mica d'exercici, anirà molt bé. Sortim de Flix i ens ...

Photo ofGR-99 Etapa 6 (dia2)) Flix - Benifallet (Octubre 2021) Photo ofGR-99 Etapa 6 (dia2)) Flix - Benifallet (Octubre 2021) Photo ofGR-99 Etapa 6 (dia2)) Flix - Benifallet (Octubre 2021)

Sortim de Flix seguint el GR 99 fins el pas de barca. Ens creuen el riu i seguim per bona pista fins Ascó on per arribar-hi tornem a creuar el riu pel pas de vianants del pont. Hem parat a esmorzar. Seguim fins Mora d'E...

• Flix-Camp de Tir-Riba-Roja-Flix

Del km 25 al 28 és molt més divertit fer-lo a la inversa, ja que els trams de sender seran quasi tots de baixada...jo no m’ho coneixia i ho vaig fer de pujada Al km 23 en sentit Flix el sender que porta al riu està desa...

La informacio de ferla al reves mol apropiat La trialera de l’ermita fints la pista de baixada a la tauleria de baixada ...
    56flix
  • Flix - Riba-roja - Per alguns corriols

Photo ofFlix - Riba-roja - Per alguns corriols Photo ofFlix - Riba-roja - Per alguns corriols Photo ofFlix - Riba-roja - Per alguns corriols

Durada de la ruta 1h30m. Sortida força entretinguda. El trajecte no va tot per corriols, però n'hi ha uns quants i son divertits. Potser en algun hi ha alguna escala, però poques que siguin molt pronunciades, sempre hi h...

• Flix- Riba-roja - Trialera

Durada de la ruta 1h30m. Ruta senzilla i és podria qualificar de fàcil, si no fos per la trialera final, en molta part, són corriols senzills i agradables, però hi ha tres o quatre trialeres de baixada fortetes, d'aquell...

• Flix - Castell d'Ascó

Durada de la ruta 1h35m. Ruteta senzilla, només al començament hi ha una pujada pronunciada, però és curta. Sortim de Flix per camins esfaltas i fins al castell d'Ascó quasi tots són així. Abans d'arribar al castell hi h...