The Best Mountain Bike Trails in Fener de Dalt, Catalonia (Spain)

Photo of 15/09/2019-Llança-Colera-Cosprons-Colliure Photo of Cap de Creus - Port de la Selva, Roses, cales Montjoi i Joncols, Cadaques - Tecnica Photo of BTT - Marato 24 Hores - Llança - Granollers
  • Llança-Cadaques-Llança

Aqesta ruta la varem fer desde Llança per coneixer el camí de ronda que va a Port de la Selva,si es vol, la ruta es pot començar a Port de la Selva. Comencem pujant desde Selva de Mar per pista fins la carretera de Ro...

Ruta xulíssima!! Moltes gràcies per compartir-la. 😊
    nadalsilvia

• Llanca - 'Die Acht nach NordOsten'

Wunderschöne, menschenleere, knüppelharte Tour von Llanca ins Landesinnere - nur Schotter, heftige Steilstücke, traumhafte Aussicht und mega Abfahrten 😎👍🙏☀ ...ach ja, und jede Menge Dornen... Pfffft... unbedingt, Flic...

• Llanca - Cadaques - Llanca

1903f

Zum Einstimmen die Asphaltstraße bis zum Kreisverkehr hochgefahren, dann den Schotterweg runter nach Cadaques. Dort in Nordrichtung die Bucht erkundet, dann über den Schotterweg wieder hoch und auf Asphalt zurück. Landsc...

Primera etapa del camí de Sant Jaume. Ruta no circular, cal deixar el vehicle a Figueres i anar en tren fins a Llança on començarem el camí. Aquesta ruta és una variant de la marcada per a bici, la baixada des de Sant ...

• Cau de llop Vall de sta creu

Sortida endurera per el camí a Vall de Santacreu , per baixar tècnica però es pot fer, ara la pujada has de baixar en alguns punts.

• Llança-Selva de Mar-Perafita -Llança

Cami de ronda fins carretera a Selva de Mar, agafem pista que surt entrada poble i puja fins carretera de roses. Al coll agafem corriol esquerra técnic baixada i pujada.Després carretera al Peni i.passat 1km agafo pista ...

• De Llançà a Cadaqués pel Cap de Creus

Petita ruta en BTT des de Llançà a Cadaqués per dins el Parc Natural del Cap de Creus

Estic fen ruta i vaig carregat amb alforges... Arribo a lleguir això i m’ho penso... La veritat es que tant la baixa del...
    minguett
  • Llança- Port de la Selva

Ruta de Fener de Dalt a el Port passant per: - Platja d'en Robert (1.7 km) - Platja de Vaquers (2.2 km) - Platja d'en Balleu (2.5 km) - Platja de Sota s'Arenella (2.8 km) - Cala Colomera (3.2 km) - Platja de la Vall (3.6...

• 2021-05-30 Llançà-subidón-Colera

Desde Llançà me pego subidón del copón; corto, pero intenso. Firme bueno, pero hay tierra suelta. Una vez arriba la ruta va carenando, vistas preciodsas por L'Albera, hasta desembocar en la carretera que va a Colera.

Bona ruta, esplendides vistes
    riolot
  • Llança-Cap de Creus-Cadaques

Ruta circular des de Fener de Dalt passant per: - Mas dels Obertins (11.5 km) - Mina de ferro (15.7 km) - Mas dels Rabassers de Dalt (21.3 km) - Coll de ses Portes (23.7 km) - Far de Cap de Creus (25.8 km) - Cadaqu...