The Best Mountain Bike Trails in Escalarre, Catalonia (Spain)

Photo of Esterri d’Àneu - Super Espot - Llessui - Sort Photo of Camping Aiguestortes tomb a la Mollera de Escalarre Photo of Montgarri
    Photo ofEsterri d’Àneu - Super Espot - Llessui - Sort Photo ofEsterri d’Àneu - Super Espot - Llessui - Sort Photo ofEsterri d’Àneu - Super Espot - Llessui - Sort

Nom: Hora Inici: 07/21/2012 07:40Hora Fi: 07/21/2012 13:33Distància recorreguda: 72,7 km (05:54)Temps en moviment: 05:00Velocitat mitjana: 12,3 km/hVel. en Mov.: 14,5 km/hVelocitat Màxima: 64,1 km/hAltura Mínima: 699 mAl...

Moltes gràcies Serpin, no hem seguit tot el teu track, però ens ha servit per fer-ne un tram. Val la pena. Com que ho he...
    David R S
    Photo ofCamping Aiguestortes tomb a la Mollera de Escalarre Photo ofCamping Aiguestortes tomb a la Mollera de Escalarre Photo ofCamping Aiguestortes tomb a la Mollera de Escalarre

Bonic tomb a la Mollera d 'Escalarre sense cap mena de dificultat, apte per totes les edats. Us sorprendrà.

Cami fàcil i amb ombres plè de natura i entorn molt bonic dins el parc natural.
    Marc Farràs G
  • Montgarri

Ruta que combina l'ascensió al Port de la Bonaigua ( per carretera ) i la baixada de retorn per pista per la vall de Montgarri. Tècnicament molt fàcil però llarga.

• EL CAUBO

Pic El Caubo (2281m) desde el Mirador de Burgo. Mirador de Burgo - Collada de Burgo - El Caubo - Coll de Campirme - Coma Ferrera - collada de Montalto. La tornada per el mateix camí. Ruta espectacular per las vistes desd...

• Esterri-Escart-Coll Creu Eixol-Espot

Ruta tota per pista menys el tram d'Esterri a Escaló per carretera. l'Ascenció comença a Escaló,es molt llarga però la pendent es portadora. Pugem fins al coll de la Creu de l'Eixol on hi ha una vista espectacular del Pi...

Ruta molt completa. Pujada sostinguda i gran baixada a Espot.
    ilugob
  • Esterri-dorve-llavorre-cervi

ruta que combina carretera, corriols i trams de caminar. Comença vorejant el pantà de la torrassa per pista, pujem a Dorve per carretera empinada, des d'aquí agafem el GR11 en pujada amb la Bici al costat. Arribem al col...

• Esterri-Dorve-Unarre-Pic Escobedo

Fins a Dorve per carretera, continuem per un GR en pujada, uns 300 metres a peu, Baixem per un corriol amb algun pas delicat fins a Llavorre. continuem per carretera fins a Unarre on comença una pista en pujada continuad...

• Des d'Esterri d'Àneu a Espot (i tornar)

Fins a Espot és tot asfàlt i pista, un cop a Espot, agafes corriol fins casibé el poble de Jou, acabes d'arribar a Jou per quitrà i després agafes corriol fins a Esterri d'Àneu un altre cop.

La baixada des de jou és molt empinada, jo he fet la meitat caminant, si teniu molt bon nivell gaudireu, sinó caminareu ...
    .pAu.
    Molt recomanable perquè la pujada es fa molt bé, les baixades son molt divertides i la panoramica de les dues valls des ...