The Best Mountain Bike Trails in el Port de la Selva, Catalonia (Spain)

Photo of Cap de Creus Loop (Port de la Selva - Cadaqués - Roses - Port de la Selva) Photo of el Port de la Selva - Cadaques - El Cap de Creus Photo of P.N. CAP DE CREUS: EL PORT DE LA SELVA, PUIG GROS, SANT BALDIRI, COLL DE SA PERAFITA I SERRAT DE LA GLÒRIA
    Photo ofel Port de la Selva - Cadaques - El Cap de Creus Photo ofel Port de la Selva - Cadaques - El Cap de Creus Photo ofel Port de la Selva - Cadaques - El Cap de Creus

Desnivel + : 780 m Velocitant mitjana : 13,80 km/h El tram de Portlligat l Cap de Creus, es opcional, es un camí de ronda on ens haurem de baixar de l bici més d una vegada, però val la pena pels paisatges que podrem veu...

Paissatges especials, pedra i pocs abres. Trams de caminar si us acompanya algu amb electrica patirà una mica.
    alby
    1936f
    Photo ofP.N. CAP DE CREUS: EL PORT DE LA SELVA, PUIG GROS, SANT BALDIRI, COLL DE SA PERAFITA I SERRAT DE LA GLÒRIA Photo ofP.N. CAP DE CREUS: EL PORT DE LA SELVA, PUIG GROS, SANT BALDIRI, COLL DE SA PERAFITA I SERRAT DE LA GLÒRIA Photo ofP.N. CAP DE CREUS: EL PORT DE LA SELVA, PUIG GROS, SANT BALDIRI, COLL DE SA PERAFITA I SERRAT DE LA GLÒRIA

Sortim del Port de la Selva direcció La Tamariua seguint les marques del GR11 que només passar la Punta de la Creu fa que ens enfilem pel mig d'una urbanització fins que l'asfalt esdevé terra i va pujant fins un collet a...

Molt bona ruta i facil de seguir,gracies per compartir
    balzacs
    No la he hecho como marcaba pero muy bien lo que coincidía
    Xavier font
    Photo ofVOLTA AL PN DEL CAP DE CREUS - DIA 1: Port de la Selva-St. Pere de Rodes-Llançà-Castelló d'Empúries-Roses (IBP:105) Photo ofVOLTA AL PN DEL CAP DE CREUS - DIA 1: Port de la Selva-St. Pere de Rodes-Llançà-Castelló d'Empúries-Roses (IBP:105) Photo ofVOLTA AL PN DEL CAP DE CREUS - DIA 1: Port de la Selva-St. Pere de Rodes-Llançà-Castelló d'Empúries-Roses (IBP:105)

1ª etapa d'una fantàstica volta de 2 dies, recorrent tot el Parc Natural del Cap de Creus, amb incursions al PN dels Aiguamolls de l'Empordà i a l'Espai d'Interès Natural de la Muga. Arranquem des d'El Port de la Selv...

Buenaaas, decirte que he realizado parte de cada uno de tus dos tracks del Parc Natural del Cap de Creus. Los he tenido...
    Luis Salvadó Castro

1942f
    Photo ofEL Port de la Selva - Cadaques - tornada pel Perafita. Photo ofEL Port de la Selva - Cadaques - tornada pel Perafita. Photo ofEL Port de la Selva - Cadaques - tornada pel Perafita.

Avui tenim un matí amb previsió de bon temps. Així farem la travessa clàssica, sortin des de el Port de la Selva, direcció nord, cap a el Club Nàutic, la Punta de la Creu i quant veiem la cala Tamariua, prendrem el tren...

Espectaculars vistes
    laia.mercade.roca
  • Port de la Selva to Sant Pere Pascador

Lost GPS so this is a manually entered route. I followed a route on wikiloc but it was incorrect at some point and I had to follow the road after climbing through a field following at track that doesn't exist

Photo ofPort de la Selva, Cadaqués, Port de la Selva Photo ofPort de la Selva, Cadaqués, Port de la Selva Photo ofPort de la Selva, Cadaqués, Port de la Selva

Es surt de Port de la Selva i anem fins a Selva de Mar ha on agafarem el Coll de la Torre fins sortir a la carretera de Cadaques, pujarem fins ha on habian els ventiladors per baixar fins a Cala Joncols, remontarem la va...

Molt bona ruta, paisatge espectacular. L'hem fet a la primavera. La vam modificar per sortir i arribar a Cadaqués i vam...
    saltaborni
    El camí de pujada de Cadaqués a Port de la Selva, és molt tècnic quan deixes la carretera de Cadaqués? O es pot fer bé p...
    Marc Guillén Foraster
    Photo ofPort de la Selva-Cadaqués-Cap de Creus-Port de la Selva Photo ofPort de la Selva-Cadaqués-Cap de Creus-Port de la Selva Photo ofPort de la Selva-Cadaqués-Cap de Creus-Port de la Selva

Sortim de Port de la Selva i per pista comencem a pujar fins el Puig d'en Grau, on poc despres agafarem un corriol 100% ciclable fins a trobar una carretera asfaltada que ens durà fins el Puig Alt, aquí tornarem agafar p...

Molt bona ruta! Amb bany a Cala Tavallera i acabant a Cala Tamariua. Ruta 99% ciclable, excepte la baixada i pujada a Ca...
    Òscar Guàrdia
    Ruta molt xula, durilla però disfrutona. No diria 100% ciclable, perquè a part del troç de la cala, hem hagut de baixar ...
    estete
    El tros de cala Taballera una mica complicat. vaig evitar baixar a la cala, tot i així vaig haver d traginar la bici a l...
    titimantit7931
    Photo ofPort de la Selva - Llançà - Port de la Selva Photo ofPort de la Selva - Llançà - Port de la Selva Photo ofPort de la Selva - Llançà - Port de la Selva

Ruta molt tranquila des de Port de la Selva pel camí de ronda fins a Llançà, i la tornada per carretera fins Port de la selva.

Ruta molt ben senyalitzada. Té cales precioses. És pot fer en família.
    Manel_49
  • Volta al Cap de Creus

Ruta circular pel cap de Creus sortint des de Port de la Selva. El primer tram de pujada és per corriol una mica tècnic. La última pujada te algunes rampes dures i si li sumes el vent de cara.... es fa durillo, però les ...

He fet la primera part del recorregut, fins a Cadaqués. Se'm feia fosc i he tornat per la carretera de Cadaqués a Port ...
    Albert Sarola
    Photo ofport de la selva-cadaques-port de la selva (all mountain - enduro) Photo ofport de la selva-cadaques-port de la selva (all mountain - enduro) Photo ofport de la selva-cadaques-port de la selva (all mountain - enduro)

Ruta en la que disfrutaremos de las preciosas vistas de la costa entre port de la selva y cadaques. Tiene varios tramos de sendero pero especialmente la trialera de cala tavallera es tecnica y muy pedregosa.Una vez cr...

Muy bien!! Solo una lástima la bajada a cadaques por asfalto
    mnajles
    Photo ofel Port de la Selva Cadaques joncols montjoi port Photo ofel Port de la Selva Cadaques joncols montjoi port Photo ofel Port de la Selva Cadaques joncols montjoi port

Vaig voler seguir una ruta penjada al Wikiloc i la veritat és que es tracta d'una ruta de molt mal fer, sobre tot en alguns trams en els que has de baixar de la bici i caminar. Nomes començar a baixar cap a cala Tavaller...

• Volta per Cap de Creus

Seguim recorren les millors rutes de la Província de Girona. ALT EMPORDÀ: Sortida de Port de la Selva amb parada a Cadaqués, passejada per el parc natural de cap de creus i tornem a dinar el Port de la Selva. #pirineu...

Volta espectacular per paisatge i divertit per el tipus de terreny. Si ets tècnic també t'agradarà perque hi ha alguns t...
    Marius Solà
  • Ruta pel Cap de Creus

Ruta que parte del Port de la Selva subiendo por la Cala Tamariua dirección Mas Puignau donde rompemos hacia Mas Bufadors, una vez allí bajamos hacia Perafita. Vamos a tener que rodar unos kilómetros por la carretera que...

Buena ruta para todos los niveles. Lástima del tramo de enlace por carretera, creo que no hay otra alternativa para la v...
    Khande
    Photo ofPort de la Selva, Cala Tavallera, Cadaques, Port de la Selva Photo ofPort de la Selva, Cala Tavallera, Cadaques, Port de la Selva Photo ofPort de la Selva, Cala Tavallera, Cadaques, Port de la Selva

Ruta que recorre algunes pistes del Cap de Creus, te dos llocs un xic complicats, un es la vaixada a Cala Tavallera, que es fa per un corriol força tecnic, despres hi ha la pujada per sortir de la mateixa cala, que es po...

La ruta és fàcil, tota per pista i algun tram d'asfalt, excepte la baixada a Cala Tavallera, que és molt tècnica i a la ...