The Best Mountain Bike Trails in El Mas Lluners, Catalonia (Spain)

Photo of El Mas Lluners St Lena el siubes hostal del fang Mas LLunes Photo of El Mas Lluners,Santa Bàrbara,Sant Martí,mas llunes Photo of El Mas Lluners

Ruta circular exigent però espectacular. anem cap a Bonmatí per pujar a l'ermita de Sant julià del LLor. unes vistes molt xules. baixem en direcció sant Julià arribem Angles, La cellera i puguem cap a Puig d'afrou passem...

• Mas llunes castell d'Ases

Sortida Circular des de Mas LLunes- Bonmatí, sant Juliar del LLor, la Barroca, castell d'ases baixada cap a la Jonquera, Amer La cellera Angles MAsllunes. el tram de pujada de la barroca fins el rost de la creu és pe...

• Mas LLunes St.Grau

Volta circular des de Mas LLunes . Bonmati Calders les serres St Grau. Bonica sortida per pistes i corriols-

• Volta Circular de de Mas LLunes

Sortida Llarga des de Mas Llunes. Baixada per pistes fins el Pla de Trullas. creuem carretera per agafar una altre pista fins l'antex. on agafem carril bici fins Angles. Pugem en direcció a St Barbara fins Pla de llance...