The Best Mountain Bike Trails in el Mallol, Catalonia (Spain)

Photo of VolcaNoLimits Photo of El Mallol - Collfred - Enllaç ruta llarga Bicicims - Coll de Canes - Ridaura - Sant Joan de Balbs (IBP 126) Photo of LA PINYA - BATET DE LA SERRA - EL CROSCAT -  STA. MARGARIDA . - ST. MIQUEL SACOT - LA FAGEDA - OLOT
  • VolcaNoLimits

Sortida per la Garrotxa a realitzar la ruta Volcano, és una ruta força dura però la bellesa paisatgística s'ho val. Sortim del Mallol tot escalfant les cames, ens dirigim a Sant Joan del Balbs i de seguida trobem els ...

• SUSQUEDA

SORTIDA DEL MAS EL PLA DE LA PINYA - DIRECCIÓ A LES PRESES PER AGAFAR EL BICICARRIL - BICICARRIL FIS LA CRUILLA DELS PANTANS, EL PASTERAL I SUSQUEDA - PUJADA FINS LA PRESA DEL PANTÁ DE SUSQUEDA - MES PUJADA FINS SANT MAR...

Photo ofcoll de bas - st iscle - fontpobre- can xel - les preses Photo ofcoll de bas - st iscle - fontpobre- can xel - les preses Photo ofcoll de bas - st iscle - fontpobre- can xel - les preses

Sortida de la Vall d'en bas direcció Sant Feliu pel bicicarril, pujada a coll de Bas, seguir cap a Sant Iscle de Colltort, continuar pujant direcció el Ventós. Baixada cap a Font Pobre, anant a sortir a Can Xel. Continua...

He fet aquesta ruta
    Nuria Riera 2
  • el Mallol

Ruta en paratge 100% garrotxa. Força desnivell. Recomanable!
    eltrepat
  • EL Mallol- Les Preses- La Fageda-Olot

Photo ofEL Mallol- Les Preses- La Fageda-Olot Photo ofEL Mallol- Les Preses- La Fageda-Olot Photo ofEL Mallol- Les Preses- La Fageda-Olot

Ruta molt bonica que fa una volta per la Fageda fins a Olot, passant per uns corriols molt divertits i en algun cas un pèl tècnics, però assequibles per a la majoria. Com atractius, hem pujat a Sant Miquel del Corb i a ...

• La Vall d'en Bas

Ruta circular desde el Mallol pasando por: - Fageda d'en Jordà - Coll de Caselles - Font de Collelldamunt - Mirador santa pau - Font del Consol - Oratori de Sant Ignasi - Oratori de la Sagrada Família - Creu del ...