The Best Mountain Bike Trails in Castellbó, Catalonia (Spain)

Photo of Castellbó -St.Joan de l'Erm -Portainé -Pic de l'Orri -La Basseta -Castellbó Photo of CASTELLBÓ, Sta Magdalena-Sant Joan l'Erm Vell-Xalet Basseta-Turbiàs Photo of Saloria Bike Trial - Etapa 3 - Castellbò-Sant Joan de l'Erm (IBP 125)
    Photo ofCASTELLBÓ, Sta Magdalena-Sant Joan l'Erm Vell-Xalet Basseta-Turbiàs Photo ofCASTELLBÓ, Sta Magdalena-Sant Joan l'Erm Vell-Xalet Basseta-Turbiàs Photo ofCASTELLBÓ, Sta Magdalena-Sant Joan l'Erm Vell-Xalet Basseta-Turbiàs

Ruta en la que pugem des de Castellbó fins a Sant Joan de L'Erm, sense passar per la carretera. Evitar la carretera, comporta fer una dura pujada (1200mts de desnivell amb 14kmts) sense descans i amb fortes rampes fins a...

Com ja has dit, la pujada és llaaaarga però els corriols i l'últim de descens...espectacular🤤
    xevi lamora
    Ruta muy guapa, lo tiene todo, subida sostenida, paisajes, bosque, ceps, menú en Coll de leix y trialera final, bravo!!
    carrasg
    This trail is great! The first 12km are very steep, up to 22 degrees of inclination. I had a 1x12 with a 32 elliptical a...
    ymmark0

• Ras Conques des de Castellbo

Circular a la Vall de Castellbo. Es comença pujant camí de Sendes des de Castellbo en una pujada molt dura amb una pendent mitja del 11% fins a trobar la cruïlla de Sendes. Tirem a la dreta cap a Aravell i sense deixar l...

• Saloria bike 3/3

2ona etapa saloria bike, modificada a causa de problemes metereologics. En aquesta etapa es va modificar la segona part del recorregut desdes SAnt joan de l' Erm ja que hi havia tempestes i ens van fer un nou track per p...

• Castellbò - Sant Joan de l'Erm

Sortim de Castellbò, sempre en pujada, en un principi per pista, més tard prenem un breu tram d'asfalt, i altre cop pista, per baixar fins a la carretera del Port del Cantó. Seguim 1,5 kms i prenem el trencall de Canturr...

• SALORIA BIKE TRAIL 3ª Etapa

Ultima etapa. De Castellbo a Sant Joan de l'Erm. Segurament la menys dura, menys kilómetres, però les cames ja pesen, el desnivell hi es, i el final no arriba mai. Moltes gràcies al Jordi, que es el qui organitze tot...

• Sant Joan de l'Erm

Sortida de Castellobó, pujar fins a Vilamitjana on agafem el camí fins a Carmeniu i d'allí cap a Sant Joan de l'Erm, on hem baixat cap a Santa Madaelena i tornar a pujar pel Ras de Conques i baixar de nou fins a Castellb...

• Castellbó - volta a la Vall x Coll de l'Eix

Sortint de Castellbò direcció cap a Vilamitjana. Just abans de Castellnouet tirem a mà dreta i agafem una pista ens portarà fins a Carmeniu. Agafem la carretera i a uns 1,7Kms agafarem una pista a l'esquerra. Seguim la p...