The Best Mountain Bike Trails in Canapost, Catalonia (Spain)

Photo of Pista cap al 'pirulo' i baixada per el corriol de la mina Photo of Puig d'Arques i el Falguerar Photo of Castell de Vila-Romà
    Photo ofPista cap al 'pirulo' i baixada per el corriol de la mina Photo ofPista cap al 'pirulo' i baixada per el corriol de la mina Photo ofPista cap al 'pirulo' i baixada per el corriol de la mina

Pujarem al Puig d'Arques per la pista passant per Can Font de Montanya. Un cop dalt el pirulo passarem per Sant Cebrià del Alls i anirèm a empalmar el corriol de la mina (un corriol molt llarg i ràpid) molt i molt divert...

Gran corriol el de la mina!
    jmarticampmajo
  • Puig d'Arques i el Falguerar

Farem el cim des de la Bisbal passant per un corriol una mica tècnic. Un cop a dalt baixarem fins al coll de la ganga i tirarèm cap a la Caborca. Baixarem fins a can Calç i pujarem cap al Falguerar que un cop dalt baixar...

• Castell de Vila-Romà

Sortida des de Canapost en direcció al Camp de la Cadena i Can Plaja. Un cop allà girarèm cap a l'esquerra i anirem a trobar la pista que puja a Fitor. molt abans de ser a Fitor tirarèm cap a l'esquerra i baixarem un tal...

• Ruta cap a Can Gustems

Bones: Sortirem des de Canapost (també es pot sortir des de la Bisbal perquè el track passa per allà) en dirrecció cap a la palanca de Cruïlles. Un cop allà anirem cap al Molí d'en Frigola per uns corriolets. Continuarem...

• Canapost, Mas Plaja, 'corriols', Can Puig...

Sortirem des de Canapost i anirem en direcció al camp de la cadena. Agafarem un tall de corriol que hi ha mes amunt i anirem a parar al camí de Can Plaja. Un cop allà tirarem cap a l'esquerra fins al cruze de Cal Carrony...

• Mountainbike

Sortida des de Canapost cap al Falguerar per al corriol. Direcció cap a Fitor, Can Puig, Camí Ral i baixada fins Can Plaja. Tirarem cap a Cal Carrony i agafarem un corriol que ens durà a la pista del mas Vidal. D'allà ti...

• Caminades Nocturnes 2013/2012 (BTT)

Des de Canapost i passant per la Bisbal d'Empordà, farèm la Caminada Nocturna 2013 (la d'aquest any) i la de l'any passat juntes amb BTT! En el mapa ja està senyalada la sortida de les dues caminades (a la piscina munici...

• Directíssima, Puig d'Arques i els Metges

Des de Canapost, passant per la Bisbal, pujarem cap al "pirulo" passant per el Coll de Bregó i pujant per la "Directíssima". Un cop dalt, mirarem la genial vista i baixarem cap els Metges on si volem ens hi quedarem a ve...

Una ruta molt variada combinant pistes i corriols molt ben parits començant pujant pel corriol de la Creu dels Frares en direcció a Fitor passant pel Mas Calç. Després ens dirigirem cap al Mas Plaja baixant pel camí de v...

• Caminada nocturna 2012 i mes... (BTT)

Seguirem la Caminada nocturna 2012 de La Bisbal d'Empordà però la farem amb bici. Un cop al final de la ruta l'allargarem una mica mes.

Ruta fácil y muy variada
    craven
  • Marxa de Monells 2018 (Llarga)

Sortida des de Canapost en direcció a Monells per fer la llarga d'aquest any passat amb la Btt. Ruta molt divertida, molt variada i molt maca amb molts corriols divertits!

• Volta Mas Rabiol

Preciosa vuelta a los pueblos de alrededores Mas Rabiol Monells Madremanya Púbol Rupià Ullastret Palau Sator Peratellada Mas Rabiol ;)