The Best Mountain Bike Trails in Bràfim, Catalonia (Spain)

Photo of Mazinger Z - Santes Creus Photo of Bràfim-l'Albà-Pla de Manlleu-Montmell-Rodonyà Photo of Bràfim - Masllorenç - El Montmell - El Pla de Manlleu - Bràfim
  • Mazinger Z - Santes Creus

La ruta te tres objectius a visitar: L'ermita de la Mare de Deu de Montserrat a Montferri, el monestir de santes Creus i l'estatua del mazinger Z a l'urbanització Mas del Plata al Pla de Santa María. Ruta divertida i var...

De Montferri a Rodonyà es bastant impracticable en molts llocs perquè la vegetació ha colgat els camins
    enrictgna
    buen paseo.
    tomunner1
    Menos1 o 2 los pasos de rio por el gaia hay que hacerlos bajados de la bici y no dan la sensación los puentes estos de m...
    petersan22
    Photo ofBràfim-l'Albà-Pla de Manlleu-Montmell-Rodonyà Photo ofBràfim-l'Albà-Pla de Manlleu-Montmell-Rodonyà Photo ofBràfim-l'Albà-Pla de Manlleu-Montmell-Rodonyà

Sortim de Bràfim i anem primer per pistes de terra i creuant alguna que altre carretera asfaltada. Primer passem per la Vilardida i seguim per més pistes amb puja-baixa per entre camps fins que arribem a la zona del bosc...

Photo ofBràfim - Masllorenç - El Montmell - El Pla de Manlleu - Bràfim Photo ofBràfim - Masllorenç - El Montmell - El Pla de Manlleu - Bràfim

Ruta 95% cicable amb dos trams, curts però no cicable. Ruta que circula pel costat est de l'Alt Camp, un dia amb molt vent i fred que feia dificultosa la pedalada en algunes ocasions. Comencem des de Bràfim i anem ...

Les dades finals diuen molt menys del q en realitat és la ruta en quan a duresa . La tornada " exprés " des del Pla de M...
    jordigt
    Photo ofBràfim - Santes Creus - St Jaume de Montagut - Bràfim Photo ofBràfim - Santes Creus - St Jaume de Montagut - Bràfim Photo ofBràfim - Santes Creus - St Jaume de Montagut - Bràfim

Ruta de Bràfim a Sant Jaume de Montagut passant per Vila-rodona i Santes creus. Pujant les vistes són espectaculars i el camí és 100% ciclabe. Baixant per el GR hi han zones en molt mal estat que fan baixar de la bici, t...

Photo ofBràfim - Querol - Puig de Montagut - Bràfim Photo ofBràfim - Querol - Puig de Montagut - Bràfim Photo ofBràfim - Querol - Puig de Montagut - Bràfim

Ruta 95% cicable. Sortida de Bràfim cap a Santes Creus on agafem el camí que va al Pont i just abans de la baixada de l’hípica anem a la dreta direcció les Ordes. Comencem la pujada per les rampes de Can Boada fins arrib...

Photo ofBràfim-Les Pobles-Sant Jaume de Montagut-bràfim Photo ofBràfim-Les Pobles-Sant Jaume de Montagut-bràfim Photo ofBràfim-Les Pobles-Sant Jaume de Montagut-bràfim

Nombre: 2013-04-12 15:17Hora Inicio: 04/12/2013 15:18Hora Fin: 04/12/2013 20:23Distancia recorrida: 54,1 km (05:04)Tiempo en movimiento: 04:08Velocidad media: 10,7 km/hVel. en Mov.: 13,1 km/hVelocidad Máxima: 46,8 km/hAl...

• Volta a la Serra Voltorera

Sortint des de Bràfim, vaig a donar la volta per darrera la Serra Voltorera (on hi ha els molins de vent). Fins al Pont d'Armentera és bastant pla. Després ja comencen els desnivells, tots molt assequibles. Passat Cabra ...

El principio de la bajada hacia Figuerola esta en muy mal estado por culpa de la piedra suelta . Mejor buscar alternativ...