The Best Mountain Bike Trails in Baro, Catalonia (Spain)

Photo of Baro - Arcalis- Gerri de Sal- Baro Photo of Baro-Ermita de Sant Quiri-Baro Photo of Baro-Sellui-Bretui-Pujol-Enseu-Baro, Baix Pallars
  • Baro - Arcalis- Gerri de Sal- Baro

2077f

Bonita ruta saliendo de Baro dirección Arcalis con 2,5km de subida por asfalto hasta llegar a Arcalis, una vez llegados a la iglesia de Arcalis cojer camino a la derecha(ya no habrá más asfalto en toda la ruta), y subir ...

Muy guapa
    alex_izqu
    He utilizado este track como base para una ruta con alguna variante. Muy recomendable. Gracias por compartir.
    Oscar Hernandez
  • Baro-Ermita de Sant Quiri-Baro

Partiendo desde Baro cogeremos la carretera dirección Escos al que llegaremos después de 2´5Kms. atravesamos el pueblo y cogeremos una pista hasta el desvío de Mencui cogeremos la pista izquierda que no dejaremos hasta l...

Photo ofBaro-Sellui-Bretui-Pujol-Enseu-Baro, Baix Pallars Photo ofBaro-Sellui-Bretui-Pujol-Enseu-Baro, Baix Pallars Photo ofBaro-Sellui-Bretui-Pujol-Enseu-Baro, Baix Pallars

Ruta rodadora voltant per alguns dels pobles del Baix Pallars. Molta carretera, pista i només un corriol ben curt, i de pujada després d'Enseu, però paisatges molt interessants. Poso moderada pel desnivell acumul.lat.

• Baro-Arcalis-Gerri de la Sal

Partiendo desde Baro subimos por la carretera hasta Arcalís (2´5Kms) Aquí unos metros antes de la iglesia cogemos una pista que ya no dejaremos hasta Gerri de la Sal. En el desvío de Gerri seguimos rectos por la pista ha...

• DIAGONAL ESTAC

Recuperacio d'un antic cami perdut.

Molt divertit!
    julais
  • BARÓ - TOSSAL DE SANT QUIRI

Ascensió al Cim del Tossal de Sant Quiri desde el Poble de Baró. La tornada es desfent el camí de pujada.

• DH ESTACH-BARO

Sortida del poble de Baro per pujar fins a estach, la podem fer per pista com esta al track o per asfalt desde montardit de baix. La baixada comença de una petita runa on haurem dintuir o seguir el track molt fidelment, ...

• ENDURO CIRCUIT BTT GERRI

1r tram del circuit de btt de gerri de la sal, molt divertit i genial per passar de 2 a 4 hores entretingut,aquesta vegada s'ha pujat per arcalis per fer una mica de desnivell ascendent.

• Baro - Gerri - Balestui - Baro 20190324

La ruta segueix amb alguna variant un track compartit per TAUN80. Surt del Càmping Beta de Baro i puja fins Arcalís per asfalt. Continua per pista amunt per després baixar fins a Gerri. Va a buscar la carretera que puja ...

• Baro

Pujada a Sant quiri

• BARO-ESTACH-MALMERCAT-BARO

La ultima baixada es per sender, vigilar amb el trak pq em vaig equivocar de camí, bé ja es veu al mapa.

• BARO-MONTCORTES-GERRI-BARO

-BASTANTS KMS. D'ASCENS, PER LA POCA LLARGADA DE LA RUTA. -DIFICULTAT TÈCNICA ALTA, EN ALGUNS TRAMS DE CORRIOLS TRIALEROS, AMB FORTA PENDENT i MOLTES PEDRES SUELTES. -DES DE MONTCORTES (POBLE), ES POT EVITAR ANAR A L'E...

Falta el tram de carretera fins a Escos i rl tram de tornada desde Sellui(ja carretera de baixada). Creuem el poble d'Escos i seguim la carretera direcció a Mencui. Quan acaba l'asfalt seguima ma esquerra (NO cap a Menc...

• BARO-ARCALIS-GERRI-ARBOLÓ

Aquesta ruta puja cap al poble de Arcalis per continuar per una pista fins gerri de la sal, en aquest punt tornarem al punt de sortida per un sender molt bonic tot passant per la ermita d'Arboló.