The Best Mountain Bike Trails in Arcabell, Catalonia (Spain)

Photo of Frontera-Sant Joan de L'Erm-Frontera Photo of Volta a Bellestar pel Coll Farrera dels Llops (frontera Andorrana) Photo of Pirineu català. Etapa 3. Arcavell-Llavorsi
  • Frontera-Sant Joan de L'Erm-Frontera

Photo ofFrontera-Sant Joan de L'Erm-Frontera Photo ofFrontera-Sant Joan de L'Erm-Frontera Photo ofFrontera-Sant Joan de L'Erm-Frontera

Ojo en los 4km. siguientes a Castellbo..es posible(seguro) que tengáis que llevar la bici a mano

Una de mis rutas favoritas. Paisajes de cine, rodar dentro del bosque y el monte casi para ti solo. Ahora bien, hay que ...
    Qnill
    Photo ofVolta a Bellestar pel Coll Farrera dels Llops (frontera Andorrana) Photo ofVolta a Bellestar pel Coll Farrera dels Llops (frontera Andorrana) Photo ofVolta a Bellestar pel Coll Farrera dels Llops (frontera Andorrana)

Ruta que comença al Camping Frontera direcció Sant Joan Fumat, on agafem pista a l'esquerra gairebé al inici. Pugem més de 900 mt de desnivell positiu en tant sols 11 km, però per una pista de fàcil rodar i amb moltes pa...

Ruta espectacular, val la pena l'esforç inicial ( pujada constant de 12km) per arribar al mirador i gaudir de vistes mag...
    nrics4r
  • Pirineu català. Etapa 3. Arcavell-Llavorsi

Photo ofPirineu català. Etapa 3. Arcavell-Llavorsi Photo ofPirineu català. Etapa 3. Arcavell-Llavorsi Photo ofPirineu català. Etapa 3. Arcavell-Llavorsi

3er dia: Despres d'un bon i surtit esmorçar, comencem a pedalar en baixada per carretera 4Km, a creuar la carretera d'Andorra per la Farga de Moles, i ens endinsem a la Vall del riu Ars tot remuntat la vall per carretra ...

Photo ofTrinxat btt etapa 4 ARCAVELL- ST JOAN DE L'ERM Photo ofTrinxat btt etapa 4 ARCAVELL- ST JOAN DE L'ERM Photo ofTrinxat btt etapa 4 ARCAVELL- ST JOAN DE L'ERM

4rta etapa de Trinxat btt, al principi un poc de baixada per despres fer una pujada molt dura i llarga, pistes per paratges molt guapos amb arribada al refugi de Sant Joan de l'Erm, situat a un lloc impresionant,donar le...

• Ruta la Mel sentit invers + curriol

La ruta de la Mel amb variant. Baixar fins al parc del segre, pujar per la pista que normalment fem de baixada. Quasi arribant al començament de la pista de baixada, agafar camí esquerra i fer corriol. Fins el cam de aer...

• Frontera-Castellbó-Frontera

Hay un poco de lio ya que fue una salida sin destino fijado,pero vaya,esta bastante bien,hasta el tramo de asfalto de Aravell a Castellbó tiene sy encanto por lasvistas,jejeje...a la vuelta por Villamitjana...escasi todo...

• 6ª St. Joan FumatLlavorsi55 km.+1800/-2.050

Para evitar remontar hasta el cruce de Sant Joan Fumat y retomar la GTPC donde la dejamos el día anterior podemos salvar el trayecto en la furgona.Si empezamos en el cruce (camping) habrá que añadir 6 km. y + 200 m. al r...