The Best Mountain Bike Trails in Aldover, Catalonia (Spain)

Photo of Via verde Baix Ebre y Terra Alta +Estrets D'Arnes Photo of Bítem - Tivenys - Som - Mas Montclus - Cardó - Coll Murtero - Tivenys - Bítem Photo of Bítem - Parc Eolic lo Povet - La Fullola - El Perelló - les Cabroles - Morral Cabrafreixet - Bassa de Xeta - Tivenys - Bítem
    Photo ofVia verde Baix Ebre y Terra Alta +Estrets D'Arnes Photo ofVia verde Baix Ebre y Terra Alta +Estrets D'Arnes Photo ofVia verde Baix Ebre y Terra Alta +Estrets D'Arnes

He puesto que es dificil por el kilometraje. Es una ruta para poder disfrutar con la familia,es facil para los niños y hay restaurantes en el recorrido para poder comer o almorzar.La dificultad esta en los kilometros qu...

• Aldover - Xerta - Azud de Xerta

Recorregut molt vistos seguint el vídeo que anteriorment vaig pujar recorrerem el poble d'Aldover seguint per està meravella que és la via verda direcció Xerta passant per 2 estacions de l'antiga via de ferrocaril on tra...

• Aldover-Xerta-Mix Trobada Moleta

Sortida d'Aldover on farem primer les sendes properes Aldover i Xerta i després anirem a fer part de la Trobada del 2018 de la Moleta en direcció Paüls però provarem una remuntada per pista per no arribar a Pauls i agafa...

• Via Verda: Aldover-Bot

Ruta molt fàcil sense cap complicació i que es pot fet molt mes llarga tenint en compte que va des de Tortosa fins a Valljunquera (Terol) sempre amb una petita pendent de pujada. Es traspassen molts túnels que, tot i ...