The Best Mountain Bike Trails in Er, Languedoc-Roussillon-Midi-Pyrénées (France)

Photo of Er al peu del Puigmal, per Santa Leocadia, Nahuja, Osséja, Err Photo of Er al peu del Puigmal per Osséja, Mas Tartas, Coma Morera, Pas dels Lladres, Duraneu i Puig d'Estaques Photo of Circular al Pic de Finestrelles sortint d'Er i baixant per la Vall d'Eyne
    Photo ofEr al peu del Puigmal, per Santa Leocadia, Nahuja, Osséja, Err Photo ofEr al peu del Puigmal, per Santa Leocadia, Nahuja, Osséja, Err Photo ofEr al peu del Puigmal, per Santa Leocadia, Nahuja, Osséja, Err

En diverses ocasions havíem vist pujar ciclistes al cim del Puigmal (2910 m) amb les bicis a l'espatlla , petita enveja, però no estem per tant patiment. Voliem gaudir pedalant per aquestes contrades i vam decidir arrib...

Avui he fet aquesta ruta i m'ha agradat molt. Moltes gràcies per compartir-la i la bona descripció. Salut i pedals!
    Alexis Lanza
    Cal estar en forma o pujar amb elèctrica! Ruta sensacional per paisatge i sensacions.
    joanmasets
    La ruta es molt xula i te unes vistes fantàstica de tota la Cerdanya, es molt recomanable, un xic dura físicament però n...
    Ignatius2
    Photo ofCircular al Pic de Finestrelles sortint d'Er i baixant per la Vall d'Eyne Photo ofCircular al Pic de Finestrelles sortint d'Er i baixant per la Vall d'Eyne Photo ofCircular al Pic de Finestrelles sortint d'Er i baixant per la Vall d'Eyne

Ruta circular per realitzar a peu o en BTT (només recomenable a experts) en un entorn privilegiat de la Cerdanya. Sortint del preciós poble d'Er, pugem per la pista que guanya alçada paral·lela a la vall de l'antiga esta...

15 km de la ruta no ciclable. +800 m de desnivel empujando la bici en pendientes impracticables.
    mirta gil
  • Err- Llo-Gorgues del Segre

Una clàssica de la zona: les gorgues del Segre. Pujant per Llo i baixar per Err. Aquest és el sentit correcte essent tota ciclable i una ruta molt maca. Es pot allargar sortint de Llívia o Puigcerdà-

Jo ja le he fet al revés desde Err, més dura en els 6 primers km, i més tècnica de pujada
    Guillem Perea
    Molt recomanable. Paisatge preciós. Alguna pujada força potent. La baixada brutal.
    thaaaisrod

• Er - Sainte-Léocadie

Sortida de Sainte Leocadie cap a Err, un cop a Err enfilem cap a muntanya a buscar el cami de Núria. Des de dalt de la muntanya ens dirigim cap a buscar el cami que ens porta al riu Segre, el seu origen i al costat el re...

• Err-Llo-Culassa-Err

Sortim de les piscines de Err, anem pel GR a Llo. Pujada sostinguda per pista al refugi de La Culassa i despres al Pla de la Creu. Baixada al GR d'inici i a la esquerra per tornar a Err. Paisatge per gaudir a la primav...

Caldria valorar els 200 metres de la baixada del Pla de la Creu com a difícil.
    joancastelló
  • Err - Llivia

Pista pedregosa al principi. Tot baixada lleugera. Des de Err fins el parc San Gabriel de Llivia. Passant pel poble de Gorguja.

Fer el cim del Finestrelles i baixar per la vall d'Eina és molt guapo tant per ciclar com les vistes. Pujem fins el coll de Finestrelles per les fonts del Segre, un sender molt guapo i técnic de pujada. Després un cop a ...

No és la quantitat sino la qualitat dels km 😀
    DarioEnduro
  • Er - Sainte-Léocadie

Sainte Leocadie, Err, Llívia, muntanya amunt cap el centre d’energia elèctrica i pel cami de sota la porta principal seguir el cami fins el final on la presa i retornar un tram enrera per baixar per anar fins l’ermita de...

• Er - Llívia

1982f

Pujada a les pistes d’esqui de Puigmal des de Llívia. Fàcil i molt agradable a l’estiu. Tot pista i camins fàcils

Ruta d'alta muntanya (amb tot lo que comporta de desnivells, pedres i portatge de la bici) espectacular. Sortint de Err, anem direcció al coll de Finestrelles amb quasi tot cicable, fins cap al final on ja s'ha d'apretar...

• Top Cerdanya!!

Sortim d'Err direcció Llo. Despres d'unes bones pujades arribem a Eyne on agafem uns senders Enduro molt ben marcats. Aquest ens porten a Planes on agafem direccio a Mont Louis. Pasem per dintre de la fortificació i en d...