The Best Mountain Bike Trails in Andorra (Andorra)

• El Serrat - Tunel Port del Rat

near El Serrat, Andorra (Andorra)

Easy trip if you go down the same way as you went up, getting a bit more complicated going down through the skislope of the Coma.

• Triple X

near la Massana, Andorra (Andorra)

Pujem sempre per la carretera de Beixalís per baixar per 3 trialeres molt diferents: Trialera de Beixalís- Ràpida i molt divertida-0peus Trialera del Solà- Tècnica i amb forts tallats de roca i pissarra-8 peus i dos ca...

• Escàs-Setúria-Collada Montaner

near la Massana, Andorra (Andorra)

Sortim d'Escàs per agafar la carretera que puja a l'estació d'esquí de Pal. Allà prenem un camí pel bosc que surt a la pista d'esquí, una dura pujada. Prenem un altre corriol que serpenteja fins arribar a Setúria, baixe...

• near Engordany, Andorra (Andorra)
    Photo ofEscaldes-Engolasters-Encamp-Beixalis-Ordino-Escaldes Photo ofEscaldes-Engolasters-Encamp-Beixalis-Ordino-Escaldes Photo ofEscaldes-Engolasters-Encamp-Beixalis-Ordino-Escaldes

Bonica ruta amb força desnivell acumulat pels 40km. Malgrat fem bon troç per pistes, la major part dels km son fets per asfalt. Ara be, per l'altitud que rodem en aquesta época de l'any, ens podem trobar imatges tan espe...

Valoració feta!
    guillemfdez

• 5 Parròquies

near la Massana, Andorra (Andorra)

Sortim Escàs per anar a Escaldes, pujem per la carretera Engolasters (parròquia Escaldes Engordany). Vorejem el llac i anem al Camí de les Pardines (parròquia Encamp). Allà prenem el tram més tècnic el camí que va a Prat...

Buena explicacion, pero no recomiendo la ruta para BTT, no se disfruta hasta el tramo final. Subir puertos de carretera ...
    Antoniet F.E
  • Escàs-Arcalís la Coma-Escàs

near la Massana, Andorra (Andorra)

Ruta d'alta Muntanya Sortim del poble d'Escàs. Per despertar-nos baixem per una pista pedregosa. Anem a agafar el camí que després en portarà a la ruta del ferro. Passem per la ruta del ferro i anem al Serrat. Pujem per...

• Escaldes-Engolasters-Cortals

near Les Escaldes, Andorra (Andorra)

Llarg recorregut amb un desnivell de més de 1000 mts fets en tant sols uns 15 km. Evidentment, la diferencia és en la baixada i uns 7 o 8 km de pla. Bonics paisatges d'alta muntanya. En la primavera gaudim del desgel i m...

• Ordino-Beixalís- Escàs

near la Massana, Andorra (Andorra)

Sortim d'Escàs per pendre la carretera del coll d'Ordino. Abans d'arribar prenem un corriol cap a la Font del Mallol per baixa per la sempre divertida trialera de Beixalís. 4 d'agost i trobem Ceps, increible.

• Muntanyes de Pal

near la Massana, Andorra (Andorra)

Sortim d'Escàs i després d'una petita baixada molt divertida, escalfem per la carretera fins arribar a Pal, allà comencem a agafar diversos camins i enllançem amb el Camí de Pedres Blanques, un corriol magnífic. Arribem ...

• Voltants d'Andorra la Vella

near Andorra la Vella, Andorra (Andorra)

Passejada per La Comella, amb pujada llarga per carretera i pista de terra, un curt tram a peu i despres...., un magnific GR dins d'un bosc espectacular per tornar al lloc de sortida. Un parell de zones molt dificils, pe...

• near Engordany, Andorra (Andorra)

Recorregut que surt d'Escaldes pel camí del Rec fins als tunels de St. Antoni direcció a la Massana. All´´i agafem la carretera i fins al pla de la Caubella de l'estació d'esquí de Pal. Seguidament tornem agafar el camí,...

• Escàs-Pal- C Montaner- Escàs

near la Massana, Andorra (Andorra)

Sortim d'Escàs per agafar la carretera que puja fins a l'estació d'esquí de pal. Un cop a Pal agafem uns corriols i una pista que puja amb força fins a trobar uns punts grocs a l'esquerra. A través de corriols arribem a ...

• Ordino-Coll d'Ordino

near Ordino, Andorra (Andorra)

Pujem per la Carretera fins arribar a la Font. Allà prenem una pista molt dreta i que en ocasions ens farà baixar de la bici fins al Coll. Baixem pel GR11 fins fins que s'acaba la pista. Allà prenem la carretera i agafe...

• Maxiavalanche

near la Massana, Andorra (Andorra)

Pujem per la carretera fins a Xixerella. Allà afafem un camí d'una urbanització fins a Pal. Allà prenem un altre camí que enllaça amb la carretera de Pal. Prenem un altre camí a l'esquerra, coincideix amb la Maxiavalanch...

• Arcalís

near El Serrat, Andorra (Andorra)

Sortida de l'aparcament de la Coma d'Arcalís pujant per la forta inclinada pista vermella que queda a la vessant de l'Arcalís fins al final del telecadira superior i baixant llavor per pistes fins arribar a l'inici del t...

• Ordino-Coll d'Ordino-Ordino

near Ordino, Andorra (Andorra)

Pujada per la carretera al coll i baixada pel GR-11 una bona trialera al voltant del torrent. 2 hores

• Port de Creussans (sector Arcalís)

near El Serrat, Andorra (Andorra)

Sortida de l'aparcament de la Coma d'Arcalís pujant per la forta inclinada pista (d'esquí vermella) que queda a la vessant del Croussans fins arribar al coll. A dalt gaudireu de boniques vistes. Fem el retorn per el mate...

• Escàs- Sispony-Escàs

near la Massana, Andorra (Andorra)

Sortim d'Escàs per anar al Poble de Sispony i pujar al Cortals. Baixem i agafem una pista per acabar baixant per un camí fins Escàs

• Segudet - La Cortinada

1942f

Trialeres de baixada però les pujades,tret dels primers 2 km, s'han de fer majoritàriament a peu, i de baixada porteu un bon reorregut de forquilla

• Pels vols del Llac d'Engolasters

near Les Bons, Andorra (Andorra)

Sortim de la carretera dels cortals d'Encamp, en aquest cas varem sortir de casa d'un amic i varem baixar per recollir-ne un altre. Pujem la carretera dels cortals fins agafar el Camí de les pardines. Tot planejant arri...

• Volta cap a la Seu 02.03.2008

near Engordany, Andorra (Andorra)

Ruta llarga sense dificultat tècnica. Avui l'he fet amb 4 hores 30 minuts. No m'he trobat massa còmode fent-la. Les cames les tenia carregades de la sortida d'ahir i els entrenaments de la setmana.

• Escaldes - Engolasters - Encamp

near Engordany, Andorra (Andorra)
    2034f
    Quisiera saber dond empezar y terminar porfa soy nuevo en andorra si alguien me dice donde se empieza se agradeceria
    Andrews Smith Punk
  • Ordino-Bony de les Neres

near Ordino, Andorra (Andorra)

Sortim d'Ordino i pujem per la carretera. Agafem una pista després de un primer error i s'inicien unes pujades molt fortes però que permenten recuperar. Arribant a la font tornem a agafar la carretera fins el Coll d'Or...