The Best Hiking Trails in Terradelles, Catalonia (Spain)

Photo of Sant Marc de Brocà des de Sant Martí de Brocà Photo of 4/05/2022 Ruta del Nicolau Photo of Brocà. Sant Martí - Sant Marc - Sant Martí - 27 Maig 2019
    Photo ofSant Marc de Brocà des de Sant Martí de Brocà Photo ofSant Marc de Brocà des de Sant Martí de Brocà Photo ofSant Marc de Brocà des de Sant Martí de Brocà

[Català] Bonica ruta per uns camins molt bonics. S'ha fet en sentit horari, on l'anada la pujada és més dreta i la baixada més planera. D'aquesta manera des del principi fins poc després de Sant Marc de Brocà, es van ...

Amb els anys el camí ha variat en algun tram, però seguix siguent interessant.
    Rafa Bosch Ll
    Hola, el camino hasta el comienzo de ruta es pista? O carretera, si es pista es apta para todos los vehículos?? Gracias
    elebben
  • 4/05/2022 Ruta del Nicolau

El Nicolau es la via Verda que transcorre per l,aniga linea del carrilet que portava la fusta desde Gliscareny Sortida i Tornada Parking public a Guardiola de Bergueda A veure 1 Cami del Nicolau,amb tunels i passareles...

• Turbians Roca Tirabal-13.08.2016

Per pujar a Turbians sense que us quedin les cames esgarrinxades com m’ha passat a mi, jo us aconsellaria el següent: Una vagada arribeu al mas Rocadecans, seguiu el corriol ben marcat fins arribar al Punt que marco amb...

2047f
    Photo ofSant Marc de Brocà des de Sant Martí de Brocà * Photo ofSant Marc de Brocà des de Sant Martí de Brocà * Photo ofSant Marc de Brocà des de Sant Martí de Brocà *

Entre Guardiola de Berguedà i La Pobla de Lillet, anat per la B-402/C-662, entre el km 2 i el km 3, surt una pista a l’esquerra, trobem una bifurcació i seguim a la dreta cap Cal Companyó, la següent bifurcació l’agafem ...

Photo ofSant Marc del Brocà 1.611 m - Berguedà - 100 cims Photo ofSant Marc del Brocà 1.611 m - Berguedà - 100 cims Photo ofSant Marc del Brocà 1.611 m - Berguedà - 100 cims

Sortim de l’hermita de Sant Martí de Brocà, de Guardiola de Berguedà. Seguim el PR aviat trobem el mas castell Brocà, pasem per boscos fins arribar a la pujada final que el sender està mes embrossat que ens dura al cim h...

• VIA NICOLAU

Ruta seguint la Via Nicolau, partint del barri del Reboll a Guardiola de Bergada. Ideal per fer amb nens. Es pot escorçar amb origen i arribada a Baga.

• Brocà - Sant Marc - Brocà

Hem pujat amb el cotxe cap a Csl Companyó i fins a la casa de Cal Galló on hi ha l esglesia de Brocà, alla hem aparcat i hem agafat el cami marcat com a PR direcció a Sant Marc, un cop a dalt, on les vistes son precioses...

Photo ofFont de la Vinya Vella-Roc de Quatre Batlles-Roca Tiraval-Santa Fe de Quer Photo ofFont de la Vinya Vella-Roc de Quatre Batlles-Roca Tiraval-Santa Fe de Quer Photo ofFont de la Vinya Vella-Roc de Quatre Batlles-Roca Tiraval-Santa Fe de Quer

*DATA DEL TRACK: 09-10-18 *ACCÉS: *Com anar-hi: GOOGLE MAPS *FITXA TÈCNICA: Sortida de la Font de Vinya Vella , Roca de Quatre Batlles , els Portells , Bauma Roja ( nosaltres no hem trobat la bauma si que hi ha al...

es muy facil de segeuir, se puede ver las vistas maravillosas de Pedraforca
    radchent
    Photo ofMuntanya-de-Turbians-i-roca-Tirabal Photo ofMuntanya-de-Turbians-i-roca-Tirabal Photo ofMuntanya-de-Turbians-i-roca-Tirabal

Hem seguit la ruta de Wikiloc id=14354695, d'El_Pepus, seguint les seves recomanacions per pujar al cimde Turbians. És una circular amb sortida i arribada a la font de la Vinya Vella, a poca distància de Bagà. La p...

Photo of2018-01-17-turbians-roca-tirabal(circular) Photo of2018-01-17-turbians-roca-tirabal(circular) Photo of2018-01-17-turbians-roca-tirabal(circular)

Comença prop de l’àrea recreativa Font de la Vinya Vella i encarem direcció la collada de la Font de la Paleta un cop la deixem enredera ja trobem tram nevats i es una passada el camí cosa que ens fa treure la maquina i ...