The Best Hiking Trails in Sentfores, Catalonia (Spain)

Photo of Sentfores (Vic): Ermita de Santa Margarida - Serrat del Vilar amb la Creu de la Miranda - Sobrebosc - La Telleda (o Teieda). Photo of CREU DE LA MIRANDA-COLL BURI Photo of SENTFORES (LA GUIXA) - STA. MARGARIDA - LA MIRANDA - SOBREBOSC - CASAL DE MUNTANYOLA - REC DELS CASALS - LES COMES - GR 151
    Photo ofSentfores (Vic): Ermita de Santa Margarida - Serrat del Vilar amb la Creu de la Miranda - Sobrebosc - La Telleda (o Teieda). Photo ofSentfores (Vic): Ermita de Santa Margarida - Serrat del Vilar amb la Creu de la Miranda - Sobrebosc - La Telleda (o Teieda). Photo ofSentfores (Vic): Ermita de Santa Margarida - Serrat del Vilar amb la Creu de la Miranda - Sobrebosc - La Telleda (o Teieda).

Sortida cap a Sentfores, dit popularment la Guixa, un nucli de població del municipi de Vic (Osona). Aparquem al costat de la masia Fontarnau i comencem per visitar l'ermita de Santa Margarida, que pertany al mateix mas...

Bonica sortida amb bona referència de la ruta, fàcil de seguir.
    ILDEFIGUEROA
    Ruta fàcil i relaxant ,de bon fer I bones vistes des de la Creu de Miranda
    josep Mont Dachs
    Agradable caminada fins a arribar a la Creu de la Miranda. Espectacular el mas de Sobrebosc, cases així haurien de ser ...
    amboix
  • CREU DE LA MIRANDA-COLL BURI

Caminada per l'antic cami de Montanyola, iniciant la ruta abans d'arribar a Fontarnau per pujar els set pecats capitals (set revols amb forma de paella) fins a la carena. A aquí el camí es bifurca, cal seguir cap a Mo...

Ruta senzilla però molt agradable i fàcil de seguir, gràcies per compartir.
    Jord_ing
    Perfecte per estirar les cames u a estona! La zona dels xaragalls és espectacular i les vistes des de la creu de la Mira...
    aventurasotaelspeus
    Hola, he realizado esta ruta y tengo que decir que me ha impresionado, es fácil de hacer y el lugar es precioso. Sobre t...
    jandroemece
    Photo ofSENTFORES (LA GUIXA) - STA. MARGARIDA - LA MIRANDA - SOBREBOSC - CASAL DE MUNTANYOLA - REC DELS CASALS - LES COMES - GR 151 Photo ofSENTFORES (LA GUIXA) - STA. MARGARIDA - LA MIRANDA - SOBREBOSC - CASAL DE MUNTANYOLA - REC DELS CASALS - LES COMES - GR 151 Photo ofSENTFORES (LA GUIXA) - STA. MARGARIDA - LA MIRANDA - SOBREBOSC - CASAL DE MUNTANYOLA - REC DELS CASALS - LES COMES - GR 151

Deixem el cotxe al carrer de les Escoles a Sentfores (La Guixa) al costat del carrer de la Marinada, on és l'església de Sant Martí. A la mateixa cruïlla seguim el rètol a la Casa Nova del Pujolar, passem per un bonic se...

Ruta intersant de facil seguir
    Lluís Codina 7
    Photo of097 sant Joan de Galí- molí de la Pujada- sant Sebastià- Photo of097 sant Joan de Galí- molí de la Pujada- sant Sebastià- Photo of097 sant Joan de Galí- molí de la Pujada- sant Sebastià-

Per arribar al lloc d’inici seguirem la C-154 que va de Vic a Olost, i entre els qms. 3 i 4 trobarem una cruïlla a l’esquerra indicant sant Joan de Galí, on hi han plafons informatius del PR C-41. S’aparca davant mateix ...

Grans vistes desde Sant Sebastia Gracies per l, informacio
    enricgelis1

Photo of082 Sant Sebastià des de sant Joan del Galí. Photo of082 Sant Sebastià des de sant Joan del Galí. Photo of082 Sant Sebastià des de sant Joan del Galí.

Per arribar al lloc d’inici seguirem la C-154 que va de Vic a Olost, i entre els qms, 3 i 4 trobarem una cruïlla a l’esquerra indicant sant Joan de Galí, on hi han plafons informatius del PR C-41. Es una caminada fàcil ...

Molt ben grabada
    roviracoll
  • La Creu de la Miranda

(22-03-2016) La Creu de la Miranda **PRESENTACIÓ DE DIAPOSITIVES ORDENADES D'INICI A FINAL** Aparquem al carrer del Call de Sentfores (La Guixa) i sortim pel carrer de la Marinada, és el carrer del costat de l'es...

Moltes gràcies per la ruta, dons per aquest lloc no hi abiam anat,merçi 👏👏.
    perecoloma
    he pujat moltes vegades a la Creu de la Miranda en bici i corrent. Amb el teu track va ser diferent ja que no hi havia p...
    Jrv75
    Molt bon recorregut i variat. Excel·lent!
    emacepe

(02-06-2020) Sant Joan del Galí-Sant Sebastià **PRESENTACIÓ DE FOTOS ORDENADES D'INICI A FINAL** Comencem a la C-154 a 100 metres de l'ermita de Sant Joan del Galí i tornarem per la C-154. Anem cap a Sant Joan de...

Sense boira i una excursió molt maca.
    manuel Pelagio
  • Sant Sebastià

(04-05-2014) Sortim de la cruïlla de l'antiga carretera de Vic a Prats de Lluçanès, amb l'ermita de Sant Joan del Galí. Aqui mateix agafem el PR C-41 que passa per la masia de la Vila, on comença la forta pujada fins ...

Curta bonica i molta vista
    Joan Pons Canal
    Photo ofSentfores - Catedral de Vic - Pont del Bruguer - Esglèsia de Sant Martí de Riudeperes - Església Santa Maria de Folgueroles Photo ofSentfores - Catedral de Vic - Pont del Bruguer - Esglèsia de Sant Martí de Riudeperes - Església Santa Maria de Folgueroles Photo ofSentfores - Catedral de Vic - Pont del Bruguer - Esglèsia de Sant Martí de Riudeperes - Església Santa Maria de Folgueroles

Ruta de Sentfores a Església Santa Maria de Folgueroles passant per: - Font del Ferro (0.6 km) - Font de la Talaia (1.3 km) - Pont del Remei (3.6 km) - Catedral de Vic (4.3 km) - Església i Convent de Santa Teresa (4.7 k...

Molt bonica aquesta etapa
    valtost
  • St Joan del Galí, St Sebastià

Des de l'ermita de St Joan del Galí (Vic) a l'ermita de St Sebastià. Pujada molt dreta que ens hi porta en poca estona, però q fa bufar força. Baixada fent una circular passant per cases de pagès: la Vila, l'Armengol, el...

Photo ofCreu de Gurb - Sant Julià Sassorba - Sant Sebastià Photo ofCreu de Gurb - Sant Julià Sassorba - Sant Sebastià Photo ofCreu de Gurb - Sant Julià Sassorba - Sant Sebastià

Sortim des del costat de l’ermita de Sant Ramon, junt a la carretera C-25D i després de creuar-la, prenem una pista que passa pel davant de les masies del Purgatori, la Casanova del Nadal, creua la C-25 per sota, la case...

Ha estat be però trobo que es fa massa pista. M'agrada mes seguir corriols.
    edomenech
    Photo ofSentfores-Cal Peric-Creu Miranda-el Sord-Can Conill-Granges de Fontarnau. Photo ofSentfores-Cal Peric-Creu Miranda-el Sord-Can Conill-Granges de Fontarnau. Photo ofSentfores-Cal Peric-Creu Miranda-el Sord-Can Conill-Granges de Fontarnau.

Sentfores-Cal Peric-Creu Miranda-el Sord-Can Conill-Granges de Fontarnau.. Feta el 24.03.2019 per Dolors V. Ramon C. Pau M. Montserrat R. Pere A. i Kaito Bon temps. camí fàcil (majoria camí de cotxes).

Una bona matinal per fer en família i amb bones vistes sobre la plana.
    salvadorcampas2
    És un balcó molt interessant de la Plana de Vic i, com avui, un bon lloc per veure la sortida del sol. Amb 45' a pas lle...
    carles.serra
    Photo ofSentfores - Costes Males - La Teieda - Sentfores Photo ofSentfores - Costes Males - La Teieda - Sentfores Photo ofSentfores - Costes Males - La Teieda - Sentfores

Hora Inicio: 10:32 17 ene. 2021Hora Fin: 13:14 17 ene. 2021Distancia recorrida: 10,6 km (02:41)Tiempo en movimiento: 02:04Velocidad media: 3,95 km/hVel. en Mov.: 5,11 km/hVelocidad Máxima: 8,38 km/hAltura Mínima: 513 mAl...