The Best Hiking Trails in Puigverd de Lleida, Catalonia (Spain)

• Caminada Saludable Florida

Puigverd de Lleida... caminem entre canals i arbres fruiters en floració.

Ruta que he repetit diverses vegades l'hivern 2020-21. Molt recomanable.
    magar1

Sortim de Puigverd de Lleida agafant el camí que va a Juneda fins a trobar el Canal Auxiliar d'Urgell (aquí en diuen el Subcanal). Prenem el camí a l'esquerra i pel costat del Subcanal ens arribem fins a trobar La Femosa...

Photo ofExcursio al Vortex FT (aka Bortesfés) Photo ofExcursio al Vortex FT (aka Bortesfés) Photo ofExcursio al Vortex FT (aka Bortesfés)

(mes fotos aqui) Finalment l'he trovat! Ahir vaig preguntar a una senyora gran de Puigverd, que coneix moltes histories del poble, si savia on era lo Vortex Ft. Semblava que no ens enteniem però finalment, després ...

• Buscant lo Vortex FT (1r intent)

(mes fotos aqui) Alguns cartografs catalans del S XIV com Guillem Soler i Cresques Abraham (l’autor del mític Atles català) varen descriure uns punts anomenats Fornicata Tabula que tenien unes propietats geodèssiques ...

• La Serra

Sortim de Puigverd de Lleida pel carrer d'Aspa - creuem el canal auxiliar d'Urgell i seguim recte (rètol direcció a La Pedrera) - creuem el camí de Matxerri - travessem l'urbanització de la Serra - creuem el canal d'Urge...

• Canal d'Urgell (Segrià)

Sortim de Puigverd de Lleida pel carrer de les Eres travessant l'era del Martí - creuem el canal auxiliar d'Urgell - trenquem pel camí de la dreta per davant de la granja del Pi - bordejant la partida de la Coma a l'esqu...

Photo ofVies dels trens (Puigverd de Lleida) Photo ofVies dels trens (Puigverd de Lleida) Photo ofVies dels trens (Puigverd de Lleida)

Camí de les Corbes - La Femoseta - vorejant La Serreta - La Femosa - seguir pel camí de les Corbes - lo Paradet - pas sota les vies dels trens d'alta velocitat - seguir pel camí de les Corbes fins al final, a la via únic...

• Puigverd de Lleida

Puigverd de Lleida Primera caminada popular del año. Buen clima y mejor organización. Más información bardos1959.blogspot.com

Photo ofCamí antiga Farinera (Puigverd de Lleida) Photo ofCamí antiga Farinera (Puigverd de Lleida) Photo ofCamí antiga Farinera (Puigverd de Lleida)

Carrer d'Alfés (3 fotos de magraners en flor), camí del canal auxiliar d'Urgell (1 foto), camí de l'antiga Farinera 1 foto d'un tamariu en flor), Chakra Path Lleida, camí de la cabana del Melgosa (1 foto d'un camp de pru...

Photo ofDe Puigverd de Lleida fins Artesa de Lleida i retorn Photo ofDe Puigverd de Lleida fins Artesa de Lleida i retorn Photo ofDe Puigverd de Lleida fins Artesa de Lleida i retorn

Sortim de Puigverd de Lleida pel carrer d'Alfés - entrem en el terme d'Artesa de Lleida pel camí del Saladar que també porta el nom de Travessera del Mestre Ginera - travessem la partida del Saladar - fins arribar al pob...

Una excursió a prop de Lleida, que des de Puigverd de Lleida puja i baixa per un corriol, creat per poder gaudir de la natura, es una xic de Pirineu, portat al pla del Segrià.....

El trakc encaixa perfecte amb la ruta, que és molt fàcil de seguir, algun moment ens hem despistat però amb el track ho ...