The Best Hiking Trails in Pobellá, Catalonia (Spain)

Photo ofPobella - Coll de Sant Qiri circular Photo ofPobella - Coll de Sant Qiri circular Photo ofPobella - Coll de Sant Qiri circular

Easy to follow walk on tracks with good views. You could start at Pobella but we drove up till we felt we should not drive any further due to the state of the track. A 4X4 would have no problem taking you to the junction...

• Bony de la Cometa

Aquesta sortida comença al poble de Pobellà a la Vall Fosca. Travessem el poble per uns carrers estrets i agafem una pista que ens durà a la collada de l'Ermita de St. Quiri, nosaltres la deixem a la dreta i i travessant...

Nosaltres la vam fer més curta, vam anar amb un vehicle esportiu utilitari (SUV) fins al Coll de Sant Quiri. L’excursió ...
    Jaume Monmany
  • Pobellà - Tossal de Sant Quiri

Des de Pobellà agafem la pista que porta a la Collada de Sant Quiri. Un cop a la collada ens desviem a la dreta fins que arribem a l'ermita de Sant Quiri. Iniciem el descens seguint la cada cop més precària pista, que mé...

Ruta tranquil·la...
    venturamateu

• Ancs-Sant Quiri-Tuc de la Cometa

Dejamos el coche en el pequeño pueblo de Ancs y cogemos la pista en dirección norte hasta llegar a la Collada de Sant Quiri, son unos 3 kms de pista que si vamos en un 4x4 los podemos hacer sin dificultad (esta pista con...

Photo ofAncs - Collada Sant Quiri - Tuc de la Cometa Photo ofAncs - Collada Sant Quiri - Tuc de la Cometa Photo ofAncs - Collada Sant Quiri - Tuc de la Cometa

Després d'esmorzar comencem la ruta. Retallem unes poques corbes de la pista fins a Sant Quiri aprofitant camins de vaques. Un cop a la collada de Sant Quiri seguim per la pista com si anéssim a la collada de Sant Jaume ...

Ruta amb vistes magnífiques durant tot el recorregut. A partir del coll de Sant Quiri no hi ha cartells indicatius, però...
    Piricat
  • Ancs - Visita a Cous

Sortim d'Ancs i intentem passar pel camí del poble i seguir el camí de la costa, que ens hem trobat tancat i després hem buscat la pista. Seguim la pista fins a la corba de la borda del Gallego a on agafem el camí fores...

• Ancs - Ruta de les creus

D’Ancs a la collada de Sant Jaume es fa amb 4x4. Es pot fer caminant. En aquesta ruta es passa pel pas del barranc, acostuma a estar sec passant l'aigua per sota i per la font de les ínsules, sota un gran arbre. Es deix...

Photo ofAncs - Collada Sant Quiri - Collada Sant Jaume Photo ofAncs - Collada Sant Quiri - Collada Sant Jaume Photo ofAncs - Collada Sant Quiri - Collada Sant Jaume

Ruta per la carretera sense asfaltar. Es comença al poble d'Ancs i se segueix la carretera fins la collada de Sant Quiri, s'agafa la ruta més a la dreta i es segueix, passant pel costat de la casa del pastor. Seguint pel...

• Tuc de la Cometa

Gran recorregut per fer el Turó de la Cometa que vaig a mitjans d'abril de 2022, que comença i acaba al llogaret de Pobellà, al que s'arriba per una carretera asfaltada que surt de Molinos. En principi seria possible arr...

• De Pobellà a la Portella

Al gener vam pujar a la Vall Fosca i vam aprofitar per fer una ruta amb la Cristina. Ella ens va portar a Pobellà i vam pujar fins a la Portella. Simplement deixem el cotxe aparcat al Poble i comencem a caminar direcc...

Sense pèrdua seguint els rètols cap a Portella...
    joan.esvi
  • Barranc d'Espinet - Gorg d'Ancs

Gorg natural a on banyar-se prop del poble d'Ancs. El camí està mantingut per les vaques, per aquest motiu pot ser que en algunes parts no sigui gens fàcil passar-hi o s'hagi d'obrir camí. És una zona plena d'esbarzers,...

• Ancs - Pontet i Barranc d'Espinet

Una petita ruta que passa pel pont, ressegueix una manguera que porta aigua al poble i segueix pel riu del barranc d'Espinet a on ens podem banyar. La ruta no arriba a l'origen del riu degut a plantes (esbarzers, gaurre...

Photo ofAncs - Font de la Tosca - Campassos - Cabaneies - Ancs Photo ofAncs - Font de la Tosca - Campassos - Cabaneies - Ancs Photo ofAncs - Font de la Tosca - Campassos - Cabaneies - Ancs

Una excursió curta per veure la vall des de més amunt i camps antics de conreu. Sortim d'Ancs i anem a agafar la carretera cap a Sant Quiri. En una part del camí ens trobem la font de la Tosca, que no podem fer servir a...