The Best Hiking Trails in les Forques, Catalonia (Spain)

Photo of ENTRE VILAFANT I AVINYONET: CORRIOLS I CAMINS DEL MANOL. Photo of CEE Ruta pel riu Manol i la Garriga d'Empordà (termes de Vilafant-Avinyonet-Llers) Photo of Les Forques. Vilafant. El Manol
    Photo ofENTRE VILAFANT I AVINYONET: CORRIOLS I CAMINS DEL MANOL. Photo ofENTRE VILAFANT I AVINYONET: CORRIOLS I CAMINS DEL MANOL. Photo ofENTRE VILAFANT I AVINYONET: CORRIOLS I CAMINS DEL MANOL.

Deixem el nostre vehicle a Les Forques-Vilafant i sortim per la petita carretera asfaltada que enllaça amb el Camí de la Paua i ens porta fins a tocar del Manol que seguim pel Corriol de la Calavera primer sortint a les ...

Bona ruta, nosaltres l’hem fet des del mas can bosch, i l’hem escurçar una mica a la tornada. Cal anar amb compte uns me...
    jordibergada
    M’ha sorprès la circular no m’ho esperaba gràcies
    Moreno Marcos
  • Les Forques. Vilafant. El Manol

Ruta fàcil. Sortim del poliesportiu de Vilafant a Les Forques. Seguim una carretera asfaltada, passem per sota les vies del tren i trenquem fent que la Bóbila ens quedi a l'esquerra. A uns 200 metres tornen a trencar a l...

Photo ofRiu Manol. Area Palol i Vilafant poble Photo ofRiu Manol. Area Palol i Vilafant poble Photo ofRiu Manol. Area Palol i Vilafant poble

Ruta molt senzilla per coneixer els entorns dels Manol pel seu pas per Palol. La ruta no està indicada pero seguint el GPS no te cap perdues. Seguint els punts d'interès també es pot seguir molt be. Apte per fer-ho amb n...

Ruta fàcil que per conèixer el parc del Manol. Sortim al costat del pabelló Municipal de Vilafant, al costat de la urbanització La Solana, continuem per una pista asfaltada que ens condueix al castell en reconstrucció d...

Photo ofXIV marxa per la marató (Ins vilafant) Photo ofXIV marxa per la marató (Ins vilafant) Photo ofXIV marxa per la marató (Ins vilafant)

Avui hem sortit a fer la marxa per la Marató de TV3 organitzada per l'INS Vilafant en la seva catorzena , la marxa ha transcorregut per camíns i corriols al voltant del Manol , entre altres s'ha past pel castell de Palol...

Photo ofVILAFANT - MANOL - TRES CASES AVINYONET - VILAFANT Photo ofVILAFANT - MANOL - TRES CASES AVINYONET - VILAFANT Photo ofVILAFANT - MANOL - TRES CASES AVINYONET - VILAFANT

Matinal sortint del Pavelló de Vilafant per al riu Manol per corriols xulos, corriols de la calavera, corriol de la Timba i per pista les Tres Cases d'Avinyonet. Seguin baixem pel corriol del tub, Torrent d`en Serra fins...

Photo ofXV marxa solidaria per la marato INS Vilafant Photo ofXV marxa solidaria per la marato INS Vilafant Photo ofXV marxa solidaria per la marato INS Vilafant

Avui , hem anat a fer la marxa solidaria per la Marató de TV3 organitzada per l'institut i els alumnes de 3er d'ESO del INS Vilafant, pels voltants de Vilafant fent troços del corriol de la Calavera i dela timba i passan...

• Vilafant - Empuriabrava

Ruta planera per fer perfectamfnt en bicicleta. Tot per pista ample. Cal buscar una alternativa ó vigilar molt a l'hora de travessar la via del tren Vilafant (Les Forques) - Vilatenim - Vilanova de la Muga - Castelló d'...