Hiking

The Best Hiking Trails in Zāyegān, Tehrān (Iran)

29 trails

(1)
Photo of پیمایش از روستای زایگان تا قله پیرزن کلوم، جمعه ۱۴۰۲/۰۸/۱۹ Photo of ( مسیر قله خلنو بام تهران ( طرح سیمرغ Photo of tehran shomal hiking - (garmabdar - sisangan)
    9.38mi
    5479f
    Photo ofپیمایش از روستای زایگان تا قله پیرزن کلوم، جمعه ۱۴۰۲/۰۸/۱۹ Photo ofپیمایش از روستای زایگان تا قله پیرزن کلوم، جمعه ۱۴۰۲/۰۸/۱۹ Photo ofپیمایش از روستای زایگان تا قله پیرزن کلوم، جمعه ۱۴۰۲/۰۸/۱۹

گزارش پیمایش از روستای زایگان تا قله پیرزن کلوم: جمعه ۱۴۰۲/۰۸/۰۹ 🔆 من عاشق کوه‌نوردی هستم، به خاطر زیبایی حرکاتش، به خاطر شوری که به من می دهد و به دلیل احساس آزادی‌ای که تجربه می کنم. و حتی هر چه بالاتر باشم این قضیه ...

8.62mi
    6257f
    Photo of( مسیر قله خلنو بام تهران ( طرح سیمرغ Photo of( مسیر قله خلنو بام تهران ( طرح سیمرغ Photo of( مسیر قله خلنو بام تهران ( طرح سیمرغ

درود جهت رسیدن به پای کوه از تهران به سمت لواسان و سپس روستای لالان جهت شب مانی میتوانید امامزاده عبدالله لالان را انتخاب کنید شروع کوهپیمایی از لالان و ارتفاع ۲۵۴۰ آبشار لالان ۳۳۰۰ قله ۴۳۷۰ مناسبترین فصل اردیبهشت ...

133.21mi
    24134f
    42| Rating 5.0
    Photo oftehran shomal hiking - (garmabdar - sisangan) Photo oftehran shomal hiking - (garmabdar - sisangan) Photo oftehran shomal hiking - (garmabdar - sisangan)

پیاده تهران شمال گرمابدر یالرود بلده کجور سیسنگان روز اول صبح روز سه شنبه ساعت پنج صبح از سیدخندان ساعت ۵:۳۰ گرمابدر ۶ گردنه گرمابدر و اول راه دشت پایین دره دشت لار دشت سفید آبشار سفید ...

من خیلی دوست دارم این مسیر برم نمیدون ماین پیام من رو میبینید یا نه اگه باز رفتید من رو هم خبررکنید
    mehrdad2200
    8.82mi
    5289f

قله پیرزن کلوم از روستای زایگان این برنامه در تاریخ ۱۱ تیر ۱۴۰۰ برگزار شد. ساعت ۴و ۴۵ دقیقه در میدان ونک جمع شدیم و جمعا ۹ نفر با سه ماشین شخصی به سمت روستای زایگان حرکت کردیم. ساعت ۶و ربع پای کار بودیم و بعد از معارفه ح...

• Search by Passing Area

Find trails starting or passing through your selected areas.

Get Wikiloc Premium Upgrade to remove Ads

778f

رفتیم اصلا مسیر پایکوب نداشت برگشتیم رفتیم لالون

Live Tracking

Share your location with friends and loved ones during an activity.