Hiking

The Best Hiking Trails in Tīrkālashk, Gīlān (Iran)

29 trails

Photo of صعود به دشت لارنه از مسیر پلنگ دره فروردین ۹۶ Photo of راجعون ، لارنه ، جیرونی ، قله درفک ، نگل اربه ناو ، شاه شهیدان ۳و۴ تیر ۱۴۰۰ Photo of راجعون به جیرونی، برگشت از لارنه (مسیر قله درفک)
  • Distance
    18.19mi
    8015f
    Photo ofراجعون ، لارنه ، جیرونی ، قله درفک ، نگل اربه ناو ، شاه شهیدان ۳و۴ تیر ۱۴۰۰ Photo ofراجعون ، لارنه ، جیرونی ، قله درفک ، نگل اربه ناو ، شاه شهیدان ۳و۴ تیر ۱۴۰۰ Photo ofراجعون ، لارنه ، جیرونی ، قله درفک ، نگل اربه ناو ، شاه شهیدان ۳و۴ تیر ۱۴۰۰

برنامه اجرا شده ( تخصصی ) #باشگاه_کوهنوردی_اته_کو #شهرستان_لنگرود #استان_گیلان #قله_درفک۲۷۳۴ متر مسیر صعود: #توتکابن #راجعون #لارنه #جیرونی #کاسه_درفک شب مانی #قله_درفک #جنگل_اربه_ناو #شاه_شهیدان #دیلمان #تاریخ_ا...

• Distance
    9.20mi
    4787f
    Photo ofراجعون به جیرونی، برگشت از لارنه (مسیر قله درفک) Photo ofراجعون به جیرونی، برگشت از لارنه (مسیر قله درفک) Photo ofراجعون به جیرونی، برگشت از لارنه (مسیر قله درفک)

تا یکم بعد از روستای راجعون رو با ماشین رفتیم و از اونجا به بعد مسیر رو شروع کردیم (مسیر راجعون به بعد خاکیِ خوبی نیست، با آفرود میشه تا خود لارنه رفت، هوا خوب باشه با غیر آفرود هم شاید بشه). اولای مسیر یجا از جاده خارج ...

• ییلاق جیرونی

Hiking
    Save to a List
    15.73mi
    5030f

آذر ۱۴۰۱ ما از تهران ساعت ۴:۴۵ صبح با ماشین خودمون حرکت کردیم و بعد از گذر رودبار سه راهی رستم اباد رو رفتیم دست راست و چند کیلومتر ادامه دادیم تا به تابلوی روستای راجعون در سمت چپ جاده رسیدیم. تا جایی که میشد با ماشین ر...

• Search by Passing Area

Find trails starting or passing through your selected areas.

Get Wikiloc Premium Upgrade to remove Ads
    Search by Passing Area Search by Passing Area

Send to your GPS

Download trails from Wikiloc directly to your Garmin, Apple Watch or Suunto.