Gravel Bike

The Best Gravel Bike Trails in Celrà, Catalonia (Spain)

Photo of Celrà-illa del Salze-Bordils-Juià Photo of Camp d'aviació de Celrà Photo of Gravel Girona: Celra, Ruta de les Ermites de la Vall del Terri

Wikiloc is a place to discover and share the best outdoor trails for hiking, cycling and many other activities

• Celrà-illa del Salze-Bordils-Juià

Gravel Bike

Ha estat 1 h i 5 minuts. La resta aturat, fotos,etc- Celrà-illa del Salze-Bordils-Juià AL poc de sortir passem sota la via i la carretera. Podem continuar avall,sortim al polígon i a a l'esq.o després continuar.Nos so...

• Camp d'aviació de Celrà

Gravel Bike

45 minuts- Una ruta per allò que no hi és però si va estar en altre temps, durant un temps i va deixar els serveis i per aquests es per on fem la ruta. Camp d'aviació de Celrà, avui i temps ha, tot camps conreats i sen...

• Gravel Girona: Celra, Monells, Celra.

Gravel Bike
    Photo ofGravel Girona: Celra, Monells, Celra. Photo ofGravel Girona: Celra, Monells, Celra. Photo ofGravel Girona: Celra, Monells, Celra.

Celra,Sant Marti Vell, Vilosa, Madremanya, Millars, Monells, Corça, Parlava, Rupia, flaça, Passera de Sant Jordi Desvalls, Cervia de Ter, Passera de Cervia de Ter, Refugis Antiaeris, Celra.

• De Celrà a Flacà

Gravel Bike

De Celrà a Bordils i Sant Joan de Mollet i Flaçà. Ruta sud del Ter. De Celrà veiem algunes marques De Celrà estació, anem al raval passant sota les vies i carretera, ja podem segui rectes. Però passem pel bonic camí d...

Photo ofGravel Girona: Celrà, Bar Rustik Emporda, Celra. Photo ofGravel Girona: Celrà, Bar Rustik Emporda, Celra. Photo ofGravel Girona: Celrà, Bar Rustik Emporda, Celra.

Ruta circular des de Celrà visitant el Bar Rustik de Bellcaire. El desnivell real es de + 1471. - Els Àngels (8.1 km) - Església de Sant Joan de Salelles (19.7 km) - Església de Santa Eulàlia (22.1 km) - Ermita de Sa...

• Celrà - Espolla - Celrà

Gravel Bike

Volta en bici Gravel per l'Alt Empordà amb sortida i arribada a Celrà. L'anada la fem passant per Medinya, Sant Esteve de Guialbes, Orfes, Espinavessa, Avinyonet de puigventós, Llers i Pont de Molins fins Espolla. La tor...

• Celrà-Sant Grau-Santa Afra-Celrà

1952f

Ruta de gravel fins a Sant Grau (l'última pujada és durilla). De Sant Grau fem camí cap a Santa Afra per un fort desvinell de baixada i poc abans d'arribar a Santa Afra agafem un corriol una mica complicat. Un cop a Sant...

• Volta a rocacorba per Adri

Gravel Bike

Anada de Celrà fins al puig d'Adri per asfalt, cami ral, i pistes. D'adri a l'encreuament de Biert, es fa per carretera asfaltada en molt bon estat i practicament sense transit. Pujada a rocacorba per pista, que es va ...