eBike

The Best eBike Trails in Vidreres, Catalonia (Spain)

Photo of Vidreres, Castell de Sant Iscle, Santa Susanna de Caulès, Puig Ventós. Photo of Vidreres, Castell de Sant Iscle, Santa Susanna, Santa Seclina Photo of Vidreres, Castell de Sant Iscle, Santa Susanna de Caulès, Puig Ventós.
  • Vidreres Sant Grau d'Ardenya

Feta el 09/10/23 amb bon sol i força calor. Ruta per cercar camins per arribar a Sant Grau d'Ardenya i al cim del Puig de Les Cadiretes. L'anada es bona i fàcil però la baixada des del Cim del Puig de les Cadiretes...

• Vidreres: Circuit de corriols

Ruta amb un tan per cent de corriols molt elevat, tan de pujada com de baixada, algun una mica envardissat però gairebè tots de bon passar. Els corriols no són complicats però, els que estan una mica més tapats, s'ha d'a...

Photo ofVidreres Castell de Montsoriu vidreres Photo ofVidreres Castell de Montsoriu vidreres Photo ofVidreres Castell de Montsoriu vidreres

Ruta que he dissenyat a partir de dues rutes d’altres “wikilockers”. L’objectiu d’arribar al Castell de Montsoriu l’he aconseguit si bé una ruta amb un 50% de terra pista i potser un 50% d’asfalt aprox. Per tant, apte pe...

• Vidreres

Sortida amb la colla del pedal , pujada al mirador de Puig ventós per el corriol de la bulma , suro de la berruga, horts de caulès i mirador i baixar per darrera caulès, can rostoll, corriol dels tres punts, pantans d’en...

• Volta per Vidreres

Pujada a la urbanització de puig ventos per el dormilon , continuan fins el mirador de puig ventós, baixada per els horts de Caulès , continuant fins el suro de la berruga, corriol de la bulma baixa al segon pantà, puja ...

inicio l'ascens a l'Ermita de Caulès per Mas Aulet. Superada l'ermita seguirem per la pista fins a l'encreuament de Can Mundet on agafarem el corriol de descens direcció a l'Ermita de les Alegries (direcció Lloret). Al c...

Ruta divertida i completa per corriols i pistes de tota classe pels voltants de Vidreres seguint la Vidrenkekames de 2013 (club btt vidreres). Ruta sense emcreuaments.