eBike

The Best eBike Trails in Ventajola, Catalonia (Spain)

Photo of TC072mtb - Puigcerdà - Collada de Toses - Baixa Cerdanya - Puigcerdà Photo of Fontanera per les Closetes de Guils Photo of Vall i morrena Carol

Sant Marti de Cerdanya-Sant Marti d’Aravo-Saneja-Roc Foradat-Guils-Les Closetes-Pujada a Fontanera per la solana-baixada per el cami vell.

sortida molt bonica, jo l'he allargat una mica ja que he anat fins al refugi de la Feixa Molt recomanable
    Molins Jony
  • PUIGCERDÀ-CREU DE MEIANS-DORRIA

ruta q comença a mas meia ,on varem fer nit,s enfila per pista desde palau de cerdaya, per deixarla en un trencant a la dreta amb barrera , i es dirigeix a la creu de meians,per continuar la baixada fins a dorria.

• Cerdanya-Pistes Molina

travessa de Cerdanya, pujada a La Molina, pujada a Costa Rasa per la volta a MUntanya Sagrada i baixada cap a Coll Sisé. Pujada per Volta Muntanya Sagrada molt difícil

• Masella-Tosa-Molina

Sortida de Puigcerdà, cap a Masella i pujada a la Tosa d'Alp. Tornada per La Molina, Pla d'Anyella i Pla de les Forques. Molt poca carretera, gairebé tot pista. La pujada a la Tosa i la baixada a Molina tenen trams de m...

• Pistes de Puigmal

Pujada per Palau, Coma Morera, fins dalt de tot de les pistes de Puigmal. Baixada per les pistes, Santa Llogaia, Caldeges i Puigcerdà

• Balltarga

Ruta circular passant per: - Pont de Soler (4.0 km) - Font Santa Eulalia Escadars (5.5 km) - Iglesia de Santa María Mosoll (8.5 km) - Sansor Font (13.4 km) - Pont sobre el Segre (17.5 km) - Ermita de Quadres (20.4 km) - ...

• Volta Cerdanya facil

Nomes poc experts potser tindran de baixar de la bici 20m, per passar la frontera prop de Vilallobent Mínim pas per carretera

• Palau-Molina

De Puigcerdá a Palau de Cerdanya, pujada per la pista fins el Pla de les Forques, baixada a Molina estació, pujada a Molina per Segremorta i tornar a baixar a la plana per la pista de Alp. Consum 400W aprox.

• GuilsTour

Saneja-Yravals-Pardalís-Fontanera-Pista de la Solana-Guils-Barri del Golf

• Ger-Fontanera

Ruta circular des de Ventajola passant per: - Ermita del Remei (2.9 km) - Esglèsia de Santa Coloma de Ger (7.4 km) - Refugi de Cabanella (13.9 km) - Font de l'Ase (15.7 km) - Font de la Canal (22.2 km) - Església de Sant...

• Fontanera per el camí vell

Ruta circular des de Ventajola passant per: - Ermita Sant Martí d´Aravó - Església de Sant Vicenç de Saneja - Font de la Canal - Fontanera

• Puigcerda-Alp cami 734

1998f

Sortida de prop de Puigcerdà, passar Alp i pujar per pista direcció La Molina. Abans de arribar girar i baixar per el cami 734, tot baixada difícil pero ciclable. A Alp, anar cap a Urtx i Queixans per tornar a Puigcerd...

2087f

Loop trail from Ermita de Ventajola passing through: - Pont de Soler (2.9 km) - Pont penjant sobre el Segre (8.6 km) - Església de Sant Cosme i Sant Damià de Queixans (20.3 km) - Església Vilallobent (23.1 km) - Sant Jul...