eBike

The Best eBike Trails in Tamariu, Catalonia (Spain)

Photo of Dolmen de Can Mina dels Torrents, Font d'en Mascort i Font d'en Cruanyes des de Tamariu Photo of Tamariu - platja de Pals Photo of Tamariu
  • Tamariu - platja de Pals

Sortida agradable amb corriols de Tamariu a Begur, després principalment es costeja per carrers asfaltats però amb bones vistes tot passant per les cales, fins arribar a la platja de Pals. La tornada difícils camins per ...

• Tamariu

Ruta trenqui-la, molt còmode de fer. Les fotos són dels paisatges espectaculars que vas gaudit tot el recorregut

Ruta molt recomendable,fácil de seguir i com dius els paissatges espectaculars,segur que la tornem a fer
    ggxavi
  • Tamariu

Ruta senzilla, de Tamariu fins a Llafranc, tot carretera, no m'ha agradat gaire, una vegada travessat tot Calella de Palafrugell i anar a buscar el Camí de Platja Castell, a partir d'aquí tot camí fins a la fosca, pla. L...

Photo ofErmita del Llop ruta per Gavarres fins Llofriu Photo ofErmita del Llop ruta per Gavarres fins Llofriu Photo ofErmita del Llop ruta per Gavarres fins Llofriu

Sortida des de Tamariu. Regencòs. Pals. Torrent. Baixada per urbanització Mas Torrent. Arribada a carretera fins rotonda. a la rotonda, agafar cami de pujada envers Ermita del Llop. Continuar cap amunt i agafar pujada a ...

• RUTES NOVES I SALVATGES

2060f

RUTES NOVES I SALVATGES Pistes ja conegudes, pero de sobte, agafant un nou cami preciós i molt técnic, inclús perillòs. Pero val la pena. Preparat per a pedalar de valent, inclùs si portes elèctrica

Sortida de Tamariu per la Riera, tot seguit agafar un corriol bastant estret i molt pujada, la veritat un pèl complicat per moltes pedres soltes. Bé deixant aquest corriol ja després tot molt més fàcil fins a Tamariu

• Tamariu

Sortida llarga, una mica de tot, primer urbanitzacions, després vas per camins amb uns masos espectaculars i visitant pobles entranyables. El Camí de les flors molt bonic i una vegada ja tornant comencen les pujades i un...