eBike

The Best eBike Trails in Santa Maria de Palautordera, Catalonia (Spain)

Photo of EBO 15: Sta Maria de Palautordera - Campins - Gualba - Riells - Breda Photo of Ermita Sant Joan de Sanata, Església de Sant Andreu i Pollancre d'Olzinelles des de Santa Maria de Palautordera Photo of Pedra de les Olles, Coll Senís i Collsacreu des de Santa Maria de Palautordera

• 20210426 rodalies Palautordera

Pujada cap per la serra que va cap a Mosqueroles per can Oliver i passat santa Magdalena agafem un camí força pedregos que ens portarà a la carretera de la Costa on pujarem una mica per l'asfalt fins trobar el camí que e...

Photo of20201031 Palautordera   Collet de Santa Helena Photo of20201031 Palautordera   Collet de Santa Helena Photo of20201031 Palautordera   Collet de Santa Helena

Pujada per pistes en bon estat fins a trobar la carretera asfaltada que puja al Turó de l'Home (que per cert, algún tram està pitjor que moltes pistes de terra). Hem passa't per can Rovira de Fogars que tan bons records ...

Photo of20201024 Palautordera, Santa Fe, Palautordera Photo of20201024 Palautordera, Santa Fe, Palautordera Photo of20201024 Palautordera, Santa Fe, Palautordera

Sortim de Palautordera cap a Mosqueroles i enfilem direcció can Riera de Ciutet, abans d'arribar trenquem la dreta i continuem fins a Can Grau (ens em passa't i hem tingut de recular uns 300 m) on tomben a la dreta per e...

• 20201115 baix Montseny

Palautordera, Mosqueroles, Estany d'en Viada, mirador de les Guaitadores, santa Fe, Fogars de Montclús, Can Perepoc, Campins, Sant Celoni i cap a casa.

Subida al punto más alto del Montseny desde Sta. Maria de Palautordera. Por pista forestal hasta la cima (hay tramos asfaltados y de tierra). Dificultad dificil por el desnivel, pero paisajes espectaculares.

Pujant cap a can Riera de Ciutet per Mosqueroles, trenquem a la dreta cap a can Gensana, Can Rubi fins a trobar la pista que puja al Turó de l'Home, en arribar al llac d'en Viada trenquem a la dreta per trobar la carrete...