Downhill MTB

The Best Downhill MTB Trails in Montblanc, Catalonia (Spain)

Photo of Montblanc Enduro Photo of Montblanc Enduroland Ruta La Balconada del Penitent Photo of Enduro Montblanc Ermita de Sant Josep, Coll de la Creu de l'Ardit i Mas de la Pasquala des de Montblanc
  • Montblanc Enduro

Downhill MTB

Ruta circular des de Montblanc passant per: - Font Jordana - Bassa del Mas de Pepet - Pintures rupestres Mas d'en Llort - Mas - Molí de Dins - Ermita de Sant Josep - Església de Sant Miquel

1909f

....quant arrivem a la Balconada, haurem de grimpar uns 3 metres a vall per continuar per la Trialera del Penitent

La primera parte de la bajada, hasta la balconada está cerradísima, de ve que no pasan bicis, y cuando llegas al balcón ...
    kurdok
  • Enduro Rojals i Castellfollit

Downhill MTB

Sortim de Montblanc cap a Rojals per carretera. Continuem per pista direcció les Tres Creus i passat el coll de la Mola trenquem a mà esquerra per sender (Gr) direcció els Cogullons. ( Algun punt tècnic i difícil de fer ...

Ruta enduro molt guapa!! Sortim de Montblanc i pugem a Rojals per la carretera. Seguim per la pista fins al coll de la Mola per baixar per el sender de l'Argentada fins a la pista esfaltada d'accés a Castellfollit. Un c...

• Enduro Vall de Montblanc

Downhill MTB

Sortim de Montblanc i pugem a Rojals per carretera. Seguim per la pista direcció la Pena fins arribar a un creuament on a mà esquerra hi ha un antic corral de cabres. Agafem el tallafocs de la dreta i pocs metres després...

• Montblanc Enduro (Pascuala)

Downhill MTB

De Montblanc a Rojals i pista de la Pena per anar a buscar el GR. Agafem el Forest ilusion fins a la bassa dels plans i continuem per la Pasquala. Aquí agafem un sender molt guapo i ràpid fins la pista de Sant Joan, fem ...

• Enduro Montblanc

Downhill MTB

Sortim de Montblanc i pugem a Sant Joan per pista. Agafem el sender que empalma amb la pista de la trinitat cap a la pena. Pugem al mirador i seguim per sender (GR) direcció Rojals. Seguim per la pista fins la caseta de ...

• Montblanc Enduro (camí de l'Ivet)

Downhill MTB

Pugem per la carretera de Montblanc a Rojals. Seguim la pista fins el coll de la Mola i aquí ens desvien per el sender "sunset trail". Sortim altre cop a la pista i agafem el GR direcció la pena per anar a buscar l'inici...

• Enduroland Montblanc

Downhill MTB

Ruta des de Montblanc passant per: - Ermita de Sant Josep (1.4 km) pistajant per anar buscar carretera de pujada de Rojals, - Corral de la Marieta (12.6 km) - Font Jordana (15.6 km) baixada - Mas de Pepet (16.6 km) baix...

• Enduro Sant Joan i balconada del Penitent

Downhill MTB

Sortim de Montblanc i pugem per la pista a Sant Joan. Fem la baixada de la Tossa i agafem el conector dirección la Trinitat. Baixada molt guapa i disfrutona, i per cert molt neta!! Seguim direcció la Trinitat i pugem per...

Sortim de Montblanc i anem direcció l'ermita de la Trinitat per agafar la pista que ens puja a la Pena. Fem la baixada per el sender Matarrucs fins que trobem una pista de pujada.L'agafem i ens plantem a dalt de la Pena...

• Enduroland Montblanc

Downhill MTB

Ruta des de Montblanc passant per: - Coll de la Coma (1.5 km) - Avenc de la Figuera (3.1 km) - Font d'en Seré (16.3 km) - Pintures rupestres Mas d'en Llort (16.9 km) - Mas (17.8 km) - Molí de Dins (20.9 km)

• Enduro Poblet i Montblanc

Downhill MTB

Ruta circular des de Montblanc passant per: - Ermita de la Santíssima Trinitat - Font dels Boixets - Mirador dels Frares Encantats - Cova de Fra Marginet - Pedrera de l'Escolta - Pou de Gel - Mirador de la Pena - Coll de...

• Enduro Montblanc

Downhill MTB

Ruta des de Montblanc passant per: - Ermita de Sant Josep (1.3 km) - Corral de la Marieta (12.7 km) - Coll de la Creu de l'Ardit (16.3 km) - Font de la Mare de Déu (23.9 km) - Mas de l'Organista (24.8 km) - Església de S...