Bicycle Touring

The Best Bicycle Touring Trails in Usall, Catalonia (Spain)

Photo of Melianta, Serinyà, Esponellà, Espinavessa, Vilert, Centenys i Melianta. Photo of Volta Gravel 446 | Banyoles - Gorga del Molí de Can Batlle - Banyoles Photo of Melianta - Centenys - Vilert - Esponellà - Serinyà - Banyoles - Lió - Melianta
  • volta gravel pel pla estany

Bicycle Touring

Ruta feta amb bicicleta de carretera amb pneumatics 28mm amb zones asfalt amb poc transit i zones de pistes en bon estat. Alguna pujada dura amb pendent de +de 15% de pista. Molt entretinguda.

molt recomenable
    Akhim

• Banyoles - Usall - Martís - Centenys

Bicycle Touring
    Photo ofBanyoles - Usall - Martís - Centenys Photo ofBanyoles - Usall - Martís - Centenys Photo ofBanyoles - Usall - Martís - Centenys

Ruta circular que no consta com a tal perquè està començada a gravar al carril bici de l’Estany a l’alçada de Lió Sortim del Parc de la Draga pel carril bici, del que sortim per agafar la Via Verda cap a ca’n Bosch i pe...

• Usall a Salt de Martís

Bicycle Touring

Usall a Salt de Martís passant pel Clot d'Espolla. Molta aigua tant al Clot d'Espolla com al Salt de Martís. A corre-cuita, que amenaçava pluja...

• Melianta (Fontcoberta) - l'Estartit

Bicycle Touring
    Photo ofMelianta (Fontcoberta) - l'Estartit Photo ofMelianta (Fontcoberta) - l'Estartit Photo ofMelianta (Fontcoberta) - l'Estartit

Sortim de Melianta direcció Banyoles, on agafem la Via Verda, tot passant per Sords, Riudellots de la Creu, el Camp de les Comes fins arribar a St Julia de Ramis, on agafem el camí de St Jaume o la Ruta del Ter, que ens ...

Photo ofMelianta - Vilert - Espinavessa - Crespià - Esponellà Photo ofMelianta - Vilert - Espinavessa - Crespià - Esponellà Photo ofMelianta - Vilert - Espinavessa - Crespià - Esponellà

Sortim de Melianta direcció a la Farrés i per pistes anem cap a Centenys tot seguint el GR1 fin el Veïnat de Brunsó aquí anem cap a les Anglades, Vilert, creuem el Fluvià i agafem el camí cap a Espinavessa, d'aquí el cam...

• Melianta - Puigclarà - Melianta

Bicycle Touring

Sortim de Melianta cap al Clot d'Espolla, Pla de Martís fins a Serinyà, creuem el poble i tot resseguint el Serinyadell arribem a l'alçada de les Coves, on creuem i agafem la carretera fins al trencant de Caselles Davall...

• ultim tram de la pirinexus desde melianta

Bicycle Touring

Es tracta d´una ruta gravel bastant xula, passem per uns quants pobles amb molt d´encant del baix emporda, tambe passem per diferents passeigs maritims, la tornada a melianta es per la variant ja que anavem justos de tem...