Backcountry Ski

The Best Backcountry Ski Trails in Girult, Catalonia (Spain)

Photo of Subida al Puigpedrós (2914) desde Refugio de Malniu (Meranges - Cerdanya) Photo of Puig Pedrós (2.914 m.). Techo provincial de Girona Photo of PIC PUIGPEDRÓS 20 MAR 2014 amb esquís de muntanya

Wikiloc is a place to discover and share the best outdoor trails for hiking, cycling and many other activities

Photo ofPuig Pedrós (2.914 m.). Techo provincial de Girona Photo ofPuig Pedrós (2.914 m.). Techo provincial de Girona Photo ofPuig Pedrós (2.914 m.). Techo provincial de Girona

Por la pista de Meranges llegamos hasta la valla que la cierra en invierno. Seguimos la pista hasta el cruce del PR que sube de Meranges, que tomamos, ya con esquís, hacia el refugio de Malniu. A partir del refugio y po...

Un cim amb vistes marevellosas al CADI
    enricolive
    Photo ofPIC PUIGPEDRÓS 20 MAR 2014 amb esquís de muntanya Photo ofPIC PUIGPEDRÓS 20 MAR 2014 amb esquís de muntanya Photo ofPIC PUIGPEDRÓS 20 MAR 2014 amb esquís de muntanya

Pujem un pic emblemàtic del Pirineu, dintre de la Cerdanya, de quasi bé 3000 m., però de molt fàcil accès...un "pic de vaques" que diem. Accedim pel poble de Meranges, a la cara sud de la Cerdanya i remuntem amb 4x4 per...

• Pic de la Carbassa 2.737 msnm

Backcountry Ski

La Carbassa és una muntanya de 2.737 metres que es troba entre els municipis de Bellver de Cerdanya i de Meranges, a la comarca catalana de la Cerdanya.

• Carbassa, Bony del Manyer i tornada per Engorgs

Backcountry Ski
    Photo ofCarbassa, Bony del Manyer i tornada per Engorgs Photo ofCarbassa, Bony del Manyer i tornada per Engorgs Photo ofCarbassa, Bony del Manyer i tornada per Engorgs

Carbassa i Bony del Manyer Sortim des de el Pla de Campllong, travessem el riu pel pontet i de seguida ens comencem a enfilar pel bosc de Sequers, quan travessem la pista la seguim uns 100 m avall i remuntem el torrent ...

• Pic de la Carbassa 2738m. per Meranges

Backcountry Ski
    Photo ofPic de la Carbassa 2738m. per Meranges Photo ofPic de la Carbassa 2738m. per Meranges Photo ofPic de la Carbassa 2738m. per Meranges

Profitant les nevades de la borrasca Glòria anem a la Carbassa 2738m, cim poc propens als allaus. Cal passar Meranges, i el veïnat de Girul. Després d'uns revolts marcats trobem una pista que surt cap a l'esquerra, es el...

• Puigpedros en esquis des de Refu Malniu

Backcountry Ski
    Photo ofPuigpedros en esquis des de Refu Malniu Photo ofPuigpedros en esquis des de Refu Malniu Photo ofPuigpedros en esquis des de Refu Malniu

Aparquem a parking del Refu. Pugem per ruta normal seguint cartells. Pasem al costat d’un llac artificial i comencem a pujar. Deixem a la dreta un pluviometre i tirem plans fins arribar a un petit torrent. Llavors començ...

• Puigpedrós (2.915m) amb esquís

Backcountry Ski

Pujada amb esquís després d'uns dies de nevada amb fort vent. Carretera oberta per pujar amb amb cadenes fins a la tanca. Des d'aquí amb esquís als peus per la vora de la carretera fins al camí del refuge que está prou ...

• Bony de Manyer 2809

Backcountry Ski

Sortim de BCN divendres matí. A les 6 ens trobem a Terrassa i tirem amunt.Recollim el Pere a Sallent i fem paradeta a fer un cafè. A les 8:45 calcem pells al Pla de Campllong, des d'on sortim seguint traces per la riba e...

• Puigpedrós

Backcountry Ski
    Hablamos del segundo montarraco de La Cerdanya, por tanto, una ruta con galones. Me gustó porque hay que estar preparado...
    F. Iniesta
  • Puigpedros des de Malniu

Backcountry Ski

Pujada amb skimo a mitjans d'Abril. Aparcament obert al refu. Pugem a peu uns 40 minuts i despres ens calcem esquis. Continuitat de neu fins el cim. Baixada gustosa amb neu a punt de clara. Tornada per mateix cami. Clasi...

• Pic de la Carabassa - Cerdanya

Backcountry Ski

Directa al Pic de la Carabassa, aconsejable con nieve abundante o recien caida, ya que la pendiente en el bosque inicial es pronunciada y con bastante vegetracion y se precisa varias vueltas Marias forzadas.

• La Carabassa (2.737m)

Backcountry Ski

Ascenció amb esquís al Pic de la Carabassa. El primer tram de bosc és molt tancat i no gaire recomenables de baixar. En el descens vam baixar per un itinerari més suau fins la pista i el tram de bosc per no fer la volta ...

• EM Carbassa

Esqui de muntanya a la Carbassa. Més info a: Airelliure.wordpress.com

• Puigpedrós

Backcountry Ski

Per arribar al punt de sortida cal anar al poble de Meranges i seguir una carretereta que creua Girul i continuar cap el Refugi i Llacs de Malniu. Tot i que hi havia neu a les vores, he anat tirant fins arribar a una bar...

Bona ruta
    Arcadi Romera
  • Cami del Puigpedros...

Backcountry Ski

Pugem des de abans de la primera barrera a la pista cap a Malniu. Agafem trencant a esquerra cap a Refu. Moltisssima neu i vent. Girem cua al final primera pala. El torb és massa fort. Hem gaudit molt però decidim tirar ...

• Estanys dels Engorgs

Backcountry Ski

Decidits a aprofitar les nevades de la darrera setmana vàrem enfilar cap al refugi Folch i Girona (o dels Engorgs) des de la cruilla de la pista que puja al refugi de Malniu. Un bomber de Seva ens obre traça i facilita ...

• Del refugi de Malniu al Puigpedrós

Backcountry Ski

Desafortunada expedició a l'assequible Puigpedrós. El dia anterior, vàrem deixar el cotxe a una petita entrada que queda a mà esquerra de la pista que puja de Meranges al refugi. No té pèrdua. Hi ha un rètol que indic...

• SERRAT DE LES PERDIUS BLANQUES

2018f

La proposta inicial era sortir del Reugi de Malniu i fer el Puigpedrós, gràcies a les nevades caigudes la setmana anterior. Tot i ser la primera nevada, la progressió pel serrat de les perdius va ser continu, tot sorteja...

• La Carbassa 2013

Backcountry Ski

Sortim des de la pista forestal amb els skis a l'esquena i remontem els primers 100m (foto 1)pel riu amb un fort pendent. A continuació fem 200m més per un bosc bastant tencat (foto 2) fins arribar a la pista forestal qu...

• Pic dels Engorgs

Backcountry Ski

Un parell de km després de Girult, hi ha una corva a on es pot deixar el cotxe i és on comença el recorregut. L'ascenció passa per uns camps i després s'endinsa a un bosc de pi negre, per on es progressa molt bé i dona s...

• Bony del Manyer

Backcountry Ski

Excelente salida de Esquí de Montaña por terreno muy poco transitado, escondido, y de enorme belleza. Es un enclave único. Hay que vigilar mucho las palas, pues es terreno avalanchoso y, como siempre, habrá que valorar (...

• La Carbassa

Backcountry Ski

L' inici de la ruta és una mica més amunt del poble de Meranges i 100 metres abans del pla de Campllong on veurem que surt una pista a mà esquerre, aparquem allà i començem ja amb esquís als peus. Passem per un torrent i...

Regular l ruta. Molt merder a la sortida. Després mes fàcil. No segueix cap camí ni sender....
    grimi
  • Pic dels Engorgs

Backcountry Ski

Fantàstic i insòlit racó de la Cerdanya. Un primer tram de bosc i un cop sortim d'aquest anem a petar dins de l'olla que forma el circ d'Engorgs. Un cop passem el refugi Folc i Girona, ens acostem a la portella de Meran...