Backcountry Ski

The Best Backcountry Ski Trails in Andorra (general) (Andorra)

• Montmalus through Pessons (2781m)

near Pas de la Casa (Andorra)

A variation of the tipical excursion to peak of Montmalus, lleaving from the parking place of Grau Roig we went up direction to the Lakes of Pessons, arriving at the first lake we went to the left bordering the lake dire...

• Pic de la Serrera (2913m)

near Els Plans (Andorra)

Leaving from the Coma the Ransol we went up with the skis until arriving all most until the Collada dels Meners, where the wind had taken away the snow. Walking up on foot nearly 100m where we put un the skis again until...

• Pal Pic del Cubil

1913f

Una sortida rapida per pendre l'aire i disfrutar de la magnifica vista del Cubil. A fast excursion just to refresh the mind and enjoy the maginfic view from the Cubil.

• Pal, pel bosc al Cubill

near Pal (Andorra)

Passejada tranquila pel bosc a costat de la pista de La Comellada. Easy walk through the forest next to the slope of La Comellada.

• Pic de Montmalus 151108

near Pas de la Casa (Andorra)

Un altre any hem pujat al Montmalus per la ruta clasica, la baixada l'hem fet més directe. Another year we went to Montmalus by the classic way, downwards we went more staight.

• Ransol- Pic de la Serrera

near Els Plans (Andorra)

Sortim de Ransol. Després d'un tram suau pujem per una canal. Passada la Canal passem per una pala que surt al Coll de la Mina. D'allà prenem l'últim tram fins al cim. Baixem per sota la pala del cim en direcció al llac ...

• Montmalús per Pessons

near Pas de la Casa (Andorra)

Sortim del parking de Grau Roig i pujem un tram per pistes fins arribar al Llac dels Pessons. Passem per un bosc molt obert i pujem per la via clàssica fins fer cim. Baixem i cap a casa

• Bosc Comellada- Bosc Setúria

near Pal (Andorra)

Ruta molt recomanable quan no hi ha neu suficient. Ja que tot i estar al voltant de pistes pots tenir la sensacióde no estar-ho. Pujem pel bosc al costat de la Comellada, pista que sol estar tancada si no hi ha neu. Un ...

Merci
    Oriol PV
  • Setúria- Bosc del Pic dels Llacs

near Pal (Andorra)

Sortim de l'estació d'esquí de Pal a la zona de Setúria. Baixem fins les bordes.Pujem bosc amunt fins que s'acaba. Podriem continuar fins el pic dels llacs però no hi ha prou neu i baixem per una vall amb un bosc molt ob...

• Ribuls Montmalus

2009-03-21-cgp-xyyy-01

Hola Teresa He realizado tramos de esta ruta en verano y me parece espectacular. Ahora tengo intención de hacerla con e...
    F. Iniesta
  • near La Costa (Andorra)
    Photo ofLa Serrera (2912m - 100 cims) - per - Ransol (And) Photo ofLa Serrera (2912m - 100 cims) - per - Ransol (And) Photo ofLa Serrera (2912m - 100 cims) - per - Ransol (And)

Sortida d'esqui de muntanya per la Vall de Ransol fins a cim de la Serrera (2912m) pujant per el torrent del Meners, Baixant per la Pala Principal del Serrera, i remontant de nou per la Collada de Meners per iniciar el d...

• Ransol-Coma de Varilles

near La Costa (Andorra)

Sortim de Ransol. Prenem el pont per pujar pel bosc. Sortint del bosc trobem una magnífica obertura. Pujem suament fins fer cim per tornar a baixar.

• Pic de Ransol - 2689 m (And)

near La Costa (Andorra)

Itinerari d'esqui de muntanya, per la vall de Ransol, amb descens per el coll de la Coma de Varilles

• Canal del Pic de Carroi 2335m (AND)

near Sispony (Andorra)

Sortida d'esqui de muntanya per la vall de muntaner, des de les ultimes cases del poble de Sispony fins al Pic de Carroi de 2335m, (lloc on hi ha els repetidors televisius d'Andorra) pujarem per la pista que porta a la b...

• Pal, el Cubil passant pel bosc

1952f

Començant l'excursió pel Telecadira del Cubil on tirem fins al llac artificial, a on es fiquem dins del bosc (Vam entrar una mica massa aviat al bosc peró valia la pena). Pujant amb molta tranquilitat per una capa d'uns ...

• Vall del riu- Estanyo-Montaup

Backcountry Ski
    near Sant Joan de Caselles (Andorra)

Facil y variada ascension algo larga y con unas vistas que valen la pena el esfuerzo. Bajada bonita cresteando y palas de montaup excelentes

• Grau Roig - Montamlús

2080f

Pujada típica de Grau Roig a Montmalús. Perfecta pel debutants com jo amb paisatges molt interessants. La baixada sempres és espectacular.

• Pic de la Pala de Jan

near La Costa (Andorra)

Una descoberta per la Vall de Ransol. Una travessia que omple les expectatives del mes entusiasta en aquesta activitat de muntanya.

• Pic de la Coma de Senyac 2853m (and)

near La Costa (Andorra)
    Photo ofPic de la Coma de Senyac 2853m (and) Photo ofPic de la Coma de Senyac 2853m (and) Photo ofPic de la Coma de Senyac 2853m (and)

Sortida des de la Vall de Ransol direcció la Serrera, pujant per el torrent de Meners,fins a trobar el Circ de Meners on veurem el coll de Senyac i des d'aqui assolirem el cim de 2853m.

• Grau Roig- La Rabassa

near Pas de la Casa (Andorra)

Ruta d'esquí de muntanya que passa per les zones Patrimoni de la Humanitat com és la Vall del Madriu i Pera-fita Claror.

• PIC DE LA SERRERA

PIC DE LA SERRERA DESDE LA VALL DE RANSOL

• Grau Roig -Pas de la Casa

near Pas de la Casa (Andorra)

dia 5 de desembre 2007. Surtim des del parking de Grau Roig per anar al port d'on baixem al Pas per tornar a pujar per la Pista FIS.

• Montmalús pels Pessons

2057f

Pujem pels Pessons cap al Pic de Montmalús. Una forta ventisca abans del cim s'ens clava com agulles a la cara, per la qual cosa només els valents acaben el centenar de metres que queden fins el cim. Baixem per trobar-no...

• Pal pel bosc de la Comella

near Pal (Andorra)

Pujem pel camí de la Comella i pel bosc fins el pic del Cubil per baixar després per la pista. És principi de temporada