Via Verda Ojos Negros (amb nens): Tram Barracas - Segorbe

October 30, 2022
October 2022

near La Estación, Valencia (España)

Barracas - Caudiel - Jerica - Navajas - Altura - Segorbe

Via verda lliure de cotxes. Antic traçat ferroviari. Tram majoritàriament descendent i còmode. Paisatge singular, viaductes i túnels amb il.luminació automàtica. Molts trams de paisatge cremat pels darrers incendis. Paviment desigual però prou digne. Formacions geològiques molt interessants i boniques. Diversos punts de descans i pícnic en el trajecte.

Hem arrencat de Barracas, on hem deixat el cotxe i el recuperem amb el tren de les 17:21 des de Sogorb (Segorbe Ciudad).

Ruta feta amb dos nens: un de 7 anys autònom i un de 4 anys amb trailgator. Hem fet l'etapa a un bon ritme però al final ens hem saltat un descans per no perdre el tren. Segurament des d'Altura es pot deixar la Via Verda i escurçar el recorregut per arribar a Sogorb més ràpid, però per vies compartides amb els cotxes.

Dormim a l'Hotel Maria de Luna. Tenen un espai al pàrquing preparat per guardar bicis amb seguretat.