ΠΑΡΝΗΘΑ Τελεφερίκ-Φλαμπούρι-Θρακομακεδόνες

Photo ofΠΑΡΝΗΘΑ Τελεφερίκ-Φλαμπούρι-Θρακομακεδόνες Photo ofΠΑΡΝΗΘΑ Τελεφερίκ-Φλαμπούρι-Θρακομακεδόνες Photo ofΠΑΡΝΗΘΑ Τελεφερίκ-Φλαμπούρι-Θρακομακεδόνες

December 24, 2015
December 2015

near Thrakomakedónes, Attica (Greece)

Άλλη μία κυκλική διαδρομή που ξεκινά και καταλήγει στο χώρο του πάρκινγκ του τελεφερίκ. Ξεκινάμε πάλι από το μονοπάτι της χούνης και ανηφορίζουμε μέχρι να συναντήσουμε ταμπελάκι δεξιά για το καταφύγιο Φλαμπούρι. Στη συνέχεια ακολουθώντας το μονοπάτι συναντούμε διασταύρωση. Αριστερά δείχνει για Φλαμπούρι (εύκολη διαδρομή) και δεξιά πάλι για Φλαμπούρι (δύσκολη διαδρομή). Ακολουθήσαμε τη δύσκολη διαδρομή με έντονη ανηφόρα και καταπληκτική θέα στη χούνη αλλά και στο λεκανοπέδιο. Φθάνοντας στο Φλαμπούρι κατηφορίζουμε ακολουθώντας το ταμπελάκι προς Θρακομακεδόνες. Σε κάποιο σημείο του μονοπατιού βλέπουμε ταμπέλα δεξιά για κορυφή Φλαμπουράκι και ευθεία για Θρακομακεδόνες. Συνεχίσαμε προς Θρακομακεδόνες χάνοντας συνεχώς ύψος για να καταλήξουμε σε νέα διασταύρωση. Αριστερά το μονοπάτι οδηγεί στην Κορομηλιά και δεξιά για Θρακομακεδόνες. Συνεχίζουμε δεξιά για να καταλήξουμε έπειτα από λίγο στην άσφαλτο όπου θα τρέξουμε για λίγο μέχρι να βρούμε τη συνέχεια του μονοπατιού που θα μας οδηγήσει πάλι στην αφετηρία μας.

ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Οι διαδρομές έχουν καταγραφεί με GPS σε πραγματικό πεδίο. Σε καμία περίπτωση δεν εξατομικεύονται στα μέτρα ενός εκάστου (εμπειρία, φυσική κατάσταση), αφού κάτι τέτοιο είναι αδύνατο μέσω μιας εφαρμογής. Επομένως και ο βαθμός δυσκολίας είναι σχετικός και προσδιορίζεται από τις εκάστοτε συνθήκες, την απόσταση, την υψομετρική διαφορά, τη χρήση ειδικού εξοπλισμού κλπ. Επίσης προσδιορίζεται υποκειμενικά από τη δική μας εμπειρία στη διαδρομή που δεν είναι απαραίτητο να συμφωνεί με άλλες εμπειρίες. Ακόμα, υπάρχει η πιθανότητα τα όργανα πλοήγησης να παρουσιάζουν αποκλίσεις μεταξύ τους. Αυτό οφείλεται σε παράγοντες που αφορούν τη λήψη σήματος ή άλλους λόγους και δεν είναι απαραίτητο να συμφωνούν σε απόλυτους αριθμούς. Οι διαδρομές είναι ολοκληρωμένες, είτε μιας, είτε δύο κατευθύνσεων (με επιστροφή) και δεν είναι μόνο τουριστικές, αλλά μπορεί να κινούνται και εκτός μονοπατιού ή εναλλακτικά, ανάλογα με τις συνθήκες που επικρατούσαν κατά την ημέρα της καταγραφής. Σε κάθε τέτοια περίπτωση ενημερώνουμε για τις ειδικές συνθήκες. Σε χειμερινές διαδρομές με χιόνι ή ομίχλη υπάρχει η πιθανότητα να μην πατάμε ακριβώς στο ίχνος του μονοπατιού.
Τέλος, η καταγραφή δεν σημαίνει ότι είμαστε παρόντες δια ζώσης την ώρα που κάποιος ακολουθεί τη διαδρομή και επομένως δεν αναλαμβάνουμε την ευθύνη. Οι διαδρομές είναι αξιόπιστες, όμως συνιστούμε να συμβουλεύεστε και χάρτη και άλλες πηγές πληροφοριών έτσι ώστε να οργανώσετε την εκδρομή σας. Σε κάθε περίπτωση είναι ευπρόσδεκτες οι ερωτήσεις και τα σχόλιά σας.