Πάρνηθα. Αμυγδαλέζα -Αι Γιώργης - Ταμίλθη - Μονή. Αγ Κυπριανού - και πίσω.

October 6, 2012
October 2012

near Ayía Triás, Attica (Greece)

Διαδρομή μάλλον δύσκολη ιδικά από την διασταύρωση που πάει δεξιά για μόνη Κλειστών και αριστερά για μόνη αγίου Κυπριανού, εκεί μπαίνουμε στα καμένα και το μονοπάτι στην πραγματικότητα δεν υπάρχει. Μόνο με το GPS στο χέρι και με μεγάλη ταλαιπωρία που σημαίνει αναρρίχηση σε βράχια και πέτρες που κατρακυλάνε μόλις πατάς θα βγούμε πάνω ψηλά στον χωματόδρομο και θα ξανά πιάσουμε το μονοπάτι μετά από περίπου 500 μέτρα που είναι πάλι με σήμανση εμφανή. ( θέλει πολύ μεγάλη προσοχή ).Την επόμενη φορά ίσως το ψάξω καλύτερα το μονοπάτι με το ίχνος του GPS. Από εκεί κατηφορίζουμε έως την μόνη Αγ. Κυπριανού όπου γεμίζουμε παγούρια, παίρνουμε δυνάμεις γιατί ο δρόμος της επιστροφής για Αι Γιωργη έχει μια ανηφόρα με απι8ανες κλίσεις και αρκετά κουραστικές, ιδικά αν έχεις τρέξει πριν για αρκετή ώρα. Όταν φτάνεις στον Αι Γιωργη ε είναι σαν να έχεις φτάσει στην Αμυγδαλεζα.
Πάντως σε γενικές γραμμές είναι μια παρά πολύ ωραία διαδρομή και για πεζοπορία και θα την έκανα και πάλι πολύ ευχαρίστα.

• Photo of maria2512
    maria2512 Feb 4, 2013

χαρά στο κουράγιο σου Ανδρόνικε!!