CARCASONA 5/5. CARCASSONNE-L'AUDE-SAINT MARTIN-BERRIAC-CARCASSONNE

August 23, 2015
August 2015

near Cité de Carcassonne, Région Languedoc-Roussillon (France)

Sortida de la Rue Darius Milhaud. Per la N113 anem fins el Pont Neuf que deixem a l'esquerra per anar per la ribera del riu Aude en sentit nord. Seguim per la ribera fins el poble de Saint-Martin, el qual travessem per l'avinguda que separa la part alta de la baixa. Sortint del poble, agafem una pista a la dreta per dirigir-nos a Berriac. Un cop a Berriac, per un carrer o altre busquem l'Avenue des Platanes i d'aquí seguim per le Chemin de Canteloup fins que finalitza a la ctra. D303. Allí agafen a la dreta un camí pel costat de la central elèctrica (Chemin des Cathares), el qual no deixem fins un camí que obliga a un gir de 90º cap a l'esquerra. Al final hem d'atravessar la D6113 (únic moment de la ruta en que trobem vehicles). Seguim recte i al final el carrer obliga a l'esquerra. No deixem aquesta via fins que trobem l'encreuament de la D303 que agafem i seguim en sentit centre ciutat. Després girem a l'esquerra i a la N113 ja trobem l'arribada a la cruïlla amb la Rue Darius Milhaud.