Bambú de Mas Cases.

October 14, 2022
October 2022

near Santa Cristina d'Aro, Catalunya (España)

Serie de rutas que servirán para localizar y numerar Waypoints (Puntos de Interés) por zonas y por comarcas y crear una lista de ellos al objeto de encontrar fácilmente un destino cuando se busque en Wikiloc. Los de esta ruta son:

Pi de les 6 branques-Pont de Salenys-Panedes-Can Llambì-Cabra Penjada-Camps de Can Bota-Coll de Can Llach-Bambú Mas Cases-Vall Repòs-Vall de Molins-Calonge-Torre Valentina-Castell D'Aro-Santa Cristina D'Aro.

Salimos de Sta Cristina por el carril bici, visitamos el Pi de les 6 branques y desayunamos en el Restaurante de La Font Picant.

Continuamos hasta pasado el puente de Salenys, donde seguimos el GR-92-1 de rayas rojas y blancas hasta llegar a la Carretera de Romanyá.

Pasamos Panedas y giramos en Can Llambí hacia el camino marcado de la Font de Sant Ampelit, que dejamos a nuestra derecha para dirigirnos hacia La Cabra Penjada.

Desde aquí, hay indicaciones hasta el Coll de Can Llach, la única precaución es no desviarte hacia El Roquetal.

Una vez arriba, atravesamos la carretera asfaltada y damos un rodeo por un camino de tierra que nos acerca a la Font Josepa, pero a la que no llegamos y en cambio si que lo hacemos al Mas Cases y a su espectacular Bambú.

Nos dirigimos hacia La Vall de Molins pasando cerca de la Urbanización Vall Repòs, y siguiendo siempre de cerca la Riera de Mas Cases.

Llegamos a la Carretera de Calonge, la atravesamos y tomamos las caminos y senderos de La Vall de Molins que van siguiendo la Riera dels Molins y la carretera anterior hasta llegar a Calonge.

Atravesamos el Pla de Calonge y llegamos a Sant Antonio, donde comemos en un Restaurante de Torre Valentina.

Para regresar a Santa Cristina, utilizamos los carriles bici, atravesando toda la playa de Platja D’Aro y el centro de Castell D’Aro.

LA TRADUCCION AL CATALAN ES DEL TRADUCTOR DE GOOGLE

Sèrie de rutes que serviran per localitzar i numerar Waypoints (Punts d'Interès) per zones i per comarques i crear-ne una llista a fi de trobar fàcilment una destinació quan es busqui a Wikiloc.

Sortim de Sta Cristina pel carril bici, visitem el Pi de les 6 branques i esmorzem al Restaurant de La Font Picant.

Continuem fins passat el pont de Salenys, on seguim el GR-92-1 de ratlles vermelles i blanques fins arribar a la Carretera de Romanyà.

Passem Panedas i girem a Can Llambí cap al camí marcat de la Font de Sant Ampelit, que deixem a la nostra dreta per dirigir-nos cap a la Cabra Penjada.

Des d'aquí hi ha indicacions fins al Coll de Can Llach, l'única precaució és no desviar-te cap al Roquetal.

Un cop a dalt, travessem la carretera asfaltada i fem una volta per un camí de terra que ens acosta a la Font Josepa, però a la qual no arribem i en canvi sí que ho fem al Mas Cases i al seu espectacular Bambú.

Ens dirigim cap a la Vall de Molins passant a prop de la Urbanització Vall Repòs, i seguint sempre de prop la Riera de Mas Cases.

Arribem a la Carretera de Calonge, la travessem i prenem els camins i senders de la Vall de Molins que van seguint la riera dels Molins i la carretera anterior fins arribar a Calonge.

Travessem el Pla de Calonge i arribem a Sant Antoni, on dinem en un Restaurant de Torre Valentina.

Per tornar a Santa Cristina, utilitzem els carrils bici, travessant tota la platja de Platja D’Aro i el centre de Castell D’Aro.

PictographTree Altitude 151 ft

Pi de les sis branques.

PictographIntersection Altitude 174 ft

Pont de Salenys

PictographIntersection Altitude 184 ft

Gorges de Salenys-Romanyà-Els tres camins.