El sendero de la Riera Verneda en el Molí de la Capçana.

Photo ofEl sendero de la Riera Verneda en el Molí de la Capçana. Photo ofEl sendero de la Riera Verneda en el Molí de la Capçana. Photo ofEl sendero de la Riera Verneda en el Molí de la Capçana.

October 27, 2022
October 2022

near Santa Cristina d'Aro, Catalunya (España)

Serie de rutas que servirán para localizar y numerar Waypoints (Puntos de Interés) por zonas y por comarcas y crear una lista de ellos al objeto de encontrar fácilmente un destino cuando se busque en Wikiloc. Los de esta ruta son:

Llagostera-Can Siu-Can Gascons-Mas Andreu-Mas Oller-Mas Calonge-La Pineda Fosca-El Molí de la Capçana-Can Sardanes-Oas de L´Homae Mort-Mas Alou-Carril Bici-Can Barnés-Santa Cristina D'Aro.

En el restaurante Can Barnés, de Santa Cristina cada jueves se puede comer un plato típico de la Provincia y de nuestra tierra que es el arroz a la cazuela. Aquí, hacen uno de los mejores de toda la Provincia de Girona y merece la pena probarlo, está incluido en el menú y tiene un precio asequible.

Salida de Santa Cristina D’aro por el carril bici hasta Llagostera donde desayunamos en el Bar El Carril. Continuamos hacia La Canyera y pasamos frente a Can Siu,Can Gascons y Mas Andreu.Pasada esta finca, retrocedemos hacia la carretera de Llagostera a Caldes que cruzamos hacia la ruta de las Ermitas y a Sant Andreu de Salou.

Nos desviamos hacia Mas Oller y en Mas Calonge tomamos el camino hacia Cassá de la Selva.Antes de llegar a este pueblo vemos las primeras indicaciones hacia La Pineda Fosca, que seguimos, y una vez pasada llegamos a la Riera Verneda justo debajo del puente de la C-65.

En dirección hacia Cassá en la Urbanización Mas Cubell, tomamos el desvío hacia Els metges y nos dirigimos hacia la Verneda. Y aquí es donde empieza el tramo más bonito de la ruta de 1’3 kilómetros, que sigue a la Riera y que pasa frente a varios árboles de los llamados gigantes del bosque y la resclosa del Molí de la Capçana.

Terminado el sendero, salimos a la carretera de Els Metges y nos dirigimos hacia Can Sardanes, descendemos otra vez a la Riera Verneda, que atravesamos en el paso de L’Home mort. Vamos hacia Can Alou y bajamos al carril bici para terminar comiendo en el Restaurante Can Barnés.

LA TRADUCCION AL CATALAN ES DEL TRADUCTOR DE GOOGLE

Sèrie de rutes que serviran per localitzar i numerar Waypoints (Punts d'Interès) per zones i per comarques i crear-ne una llista a fi de trobar fàcilment una destinació quan es busqui a Wikiloc.

Al restaurant Can Barnés, de Santa Cristina cada dijous es pot menjar un plat típic de la Província i de la nostra terra que és l'arròs a la cassola. Aquí, fan un dels millors de tota la Província de Girona i val la pena tastar-ho, està inclòs al menú i té un preu assequible.

Sortida de Santa Cristina D’aro pel carril bici fins a Llagostera on esmorzem al Bar El Carril. Continuem cap a La Canyera i passem davant de Can Siu, Can Gascons i Mas Andreu. Passada aquesta finca, retrocedim cap a la carretera de Llagostera a Caldes que creuem cap a la ruta de les Ermites i Sant Andreu de Salou.

Ens desviem cap a Mas Oller ia Mas Calonge prenem el camí cap a Cassà de la Selva. Abans d'arribar a aquest poble veiem les primeres indicacions cap a La Pineda Fosca, que seguim, i un cop passada arribem a la Riera Verneda just a sota del pont de la C-65.

En direcció cap a Cassà a la Urbanització Mas Cubell, prenem el trencall cap als metges i ens dirigim cap a la Verneda. I aquí és on comença el tram més bonic de la ruta de 1'3 quilòmetres, que segueix a la Riera i que passa davant de diversos arbres dels anomenats gegants del bosc i la esclosa del Molí de la Capçana.

Acabat el sender, sortim a la carretera dels Metges i ens dirigim cap a Can Sardanes, descendim una altra vegada a la Riera Verneda, que travessem al pas de L’Home mort. Anem cap a Can Alou i baixem al carril bici per acabar menjant al Restaurant Can Barnés.