Volta a Catalunya. Camprodon-Castellfollit de la Roca

Photo ofVolta a Catalunya. Camprodon-Castellfollit de la Roca Photo ofVolta a Catalunya. Camprodon-Castellfollit de la Roca Photo ofVolta a Catalunya. Camprodon-Castellfollit de la Roca

1993
August 26, 2014
August 2014

near Camprodon, Catalunya (España)

Ruta sencera.

Etapa anterior.

Etapa següent.

Surto de Camprodon tot donant un volt pels carrers del poble, cap a la vall del Ritortell, passo vora un golf amb un seguit de fonts, i enmig d’una roureda i un bosc de bedolls fins al coll Pregon.

Entro dins una urbanització, la creuo fins trobar una pista cimentada amb una baixada pronunciada enmig d’un espès bosc de roures i alzines que porta a la masia de La Quera, en estat ruïnós. Segueixo avall cap al torrent, fins que trobo un encreuament a l'esquerra que deixa la pista cimentada, comença una pujada per pista de bon fer enmig d’un bosc d'alzines i avellaners fins arribar a un collo n començarem a baixar fins la carretera estreta que porta a Beget.

Visita als carrerons del poble i a l’església romànica, i segueixo per la carretera cap a Oix. La carretera està força transitada, hi ha molts ciclistes de carretera i transcorre enmig de Prats d’herba on pastura el bestiar.

Arribo al Coll de la Pera amb vistes espectaculars a la Garrotxa, la carretera baixa en fort pendent enmig de rouredes i alzinars, parada ràpida a Oix, vista ràpida a un Castell que es veurà millor desde l’altra banda de la carretera tot marxant cap a Castellfollit de la Roca, unes fotos abans de creuar el pont i visita amunt cap al poble.

En aquesta etapa hi ha molt tram de carretera que en els seus origens era pista i ha esdevingut asfaltat.
IBP index 57

PictographProvisioning Altitude 3,126 ft

Camprodon

Poble amb tot tipus de serveis.

coll Pregon

canviem de vesant.

Beget

Poble amb encant

Photo ofOix direcció Castellfollit de la Roca Photo ofOix direcció Castellfollit de la Roca Photo ofOix direcció Castellfollit de la Roca

Oix direcció Castellfollit de la Roca

a Castellfollit de la Roca hi podrem trobar de tot

• Photo of garrigacom
    garrigacom Jun 15, 2019

Gracias por subir la ruta. La hemos dividido en dos etapas. Y es exactamente como la explicas y solo quiero recordar que casi toda ella pasa por carreteras asfaltadas.
    Salut.

Googlee traductor.

Gràcies per pujar la ruta. L'hem dividit en dues etapes i es exactament com la expliques i només vull recordar que gairebé tota ella passa per carreteres asfaltades.

• Photo of joanbtt
    joanbtt Jun 16, 2019

Agraït del comentari i valoració Garriga.com. Te invito a seguir las siguientes etapas.