Via Plata Etapa 11

one day 50 minutes
October 9, 2019
October 2019

near Benavente, Castilla y León (España)

Benavente-Astorga
Dia 6.- Tornem a trovar rodes puntxades abans de sortir de l´hostal de Benavente. les arreglem i per fi sortim. Avui també continuem travessant grandiosos camps i el terreny, tot i que segueix força pla, és una mica més botorut. Quan passem per Cavas del Vino ens sorpren veure algunes caves ben antigues, excabades a la roca però que no sé si encara es fan servir. També en veiem al passar per Nora del Río. Comentem si parem a menjar aquí a Nora però decidim anar fins a La Bañeza perquè així ens faltarà menys per arribar a Astorga. A l´entrada de la Bañeza hi ha un circuit de moto-cros i quan hi passem, coincidim amb una cursa i veiem els grans salts que fan les motos. Nosaltres anem cap al centre i ens fiquem a un restaurant que està ficat a sota terra (una antiga bodega) i dinem allà. És molt bo però són atgigerades les quantitats de menjar que serveixen. Quan acabem tornem a reempendre el camí fins que arribem a Astorga. Una ciutat molt més bonica i animada que Benavente. Quan arribem a l´alberg de ..... quan comentem que a l´Andreu, degut a les cagarrines que té des de fa uns dies, li aniria bé, simplement, dormir a prop dels lavabos, de seguida ens recomanen que anem al convent de les monges "Misioneras Apostólicas de La Caridad" que està allà a prop i així ho fem. Ens atenen dues monges molt amables i atentes amb una rutina molt eficient. Una meravella!. Hi estem d´alló més bé!. Tot seguit, com sempre, una vegada instal.lats i dutxats anem a donar un tomb per Astorga. Finalment sopem en un restaurant dels antics de la ciutat amb una decoració especial bo i tenint l´edifici del Gaudí al davant.

Recorregut realitzat per jubilats del grup BTTrans.
Del 26/09/2019 al 07/10/2019

• Photo of Rafelav
    Rafelav Feb 25, 2022

Hola,
    Estic preparant fer la via de la plata en bici i m'he baixat els vostres track.Estan SUPER BÉ
    Voldria saber com us ho vareu fer per tornar amb les bicis al punt de sortida.
    Jo solet no m'hen surto.
    Gràcies

• Photo of jfresnil
    jfresnil Feb 25, 2022

Hola. El que vàrem fer és embolicar les bicis i tornar en tren des de León