Tossa,Llagostera(carril bici) st. Feliu, Tossa

Photo ofTossa,Llagostera(carril bici) st. Feliu, Tossa Photo ofTossa,Llagostera(carril bici) st. Feliu, Tossa Photo ofTossa,Llagostera(carril bici) st. Feliu, Tossa

May 12, 2018
May 2018

near Tossa de Mar, Catalunya (España)

Sortida amb btt,pujada a cadiretas,can cabanyas on agafem una pista de baixada molt rapida(vigila aquesta baixada es molt rapida i sa de anar amb molt al loro,de no agafar velocitat.agafem un corriol a ma esquera,al tanto no pasarnos).seguim per la vall del ridaura,atrabesant la riera en varies ocacions.agafem carril bici fins st feliu,un tram curt de carretera fins st telm(bones vistas de la costa).continuem per un corriol molt tecnic de pujada,amb molt pedra i molt dur.(bona part a peu)fins el collet de la mare de deu.despres mes corriols, ara si ciclables.st benet,can rifa,st grau i tossa.(ruta millorable.no ma agredat la pista que baixa de can cabanyas,massa perillosa si agafes velocitat.normalment fem una ziga zaga molt mes divertida).(el corriol del parc aventura tambe es molt dur i tecnic,hiha la opcio de agafar un tall de carretera fins el mirador i agafar una pista que puja,molt guapa i totalment ciclable.millor)