Tortellà-El torn-Santa Pau-Sant Jaume-Tortella

November 22, 2015
November 2015

near Tortellà, Catalunya (España)

Ruta molt variada de terreny, amb cami, pista, corriols, terreny tècnic. Sortint de Tortellà baixes per un cami asfaltat, al costa de la piscina, fins Argelaguer, després agafes un cami ample per arribar aprop de Besalú però abans d'arribar trenques a la dreta i tens una estona de pujada fins a saltar a l'altre costat, i després pista ample fins a trobar el camí que dú fins el Torn. Des de el Torn agafes un cami asfaltat fins el Sallent i allí surts a la carretera de Santa Pau, llavors direcció Santa Pau fins a teobar el camí que puja per a saltar a l'altre costat, es un camí amb unes fortes pujades i molta pedra suelta lo més dur es al principi després puja però es pot anar fent bé. I un cop a d'alt, els corriols tot de baixada fins al camí de can Jou que es més amplet, el 85% ciclable, s'ha d'empènyer una mica la bici però la resta es fa molt bé.

• Photo of llanut58
    llanut58 Nov 24, 2015

Ruta exelent sugrimat.
    Exigent tecnicament, i molt divertida i variada.