Torelló-Can Patafi-La vola-La riera-Torelló

March 17, 2015
March 2015

near Vilaseca, Catalunya (España)

Ruta circular que va pels voltants de torelló, sant pere de torelló i sant vicenç.

La major part de la ruta transcorrer per pista, la que va de Torelló fins a cabrera, i en el punt indicat, es desvia direcció nord per un corriol molt divertit. En aquest, hi ha algun tros una mica tècnic, però que es pot fer perfectament sobre de la bici. Un altre punt que a mi m'agrada molt, és que és un corriol molt ràpid, permet baixar a bastanta velocitat i amb seguretat (només s'han de vigilar les branques i els abres que hi ha pel mig).

Desprès del corriol, es travessa un riu (per sort no va gaire sobint amb molta aigua) i d'aquí vas a sortir a la vola. Es fa un tros petit, i de seguida tornem a agafar una pista fins a la riera.

A partir d'allà, hi ha varies opcions per tornar, jo he triat per la carretera perquè anava una mica just de temps. Si es vol, a la riera mateix es pot agafar un camí que va a sortir al club tennis de Torelló, i d'aquesta manera es faria pràcticament tot per pista.

Ruta molt divertida per fer en una tarda ràpidament.

Començament corriol

Aquest és el punt on comença el corriol. Ens hi hem de fixar una mica, ja que des de la carretera que pujes no es veu. Tal i com he dit abans, hem d'anar en direcció nord i desprès ja es pot intuir. S'ha de vigilar que jo algun dia m'he trobat el pastor posat i casi no l'he vist. Últimament ja no l'he vist, i pot ser que ja no el posin. En èpoques de caça, m'hi he arribat a trobar els caçadors.

• Photo of marta.ferrer
    marta.ferrer Mar 17, 2015

Un corriol molt divertit!! És una ruta força divertida de fer!!!