Roses - Far del Cap de Creus

July 21, 2016
June 2016

near l'Almadrava, Catalunya (España)

Sortida per descobrir els encants d'aquesta zona tan salvatge de la nostra terra.
L'interior del cap de Creus es d'una bellesa de contrastos molt gran, on d'un costat tens la grandiositat del mar i de l'altre els relleus escarpats de les muntanyes que donen naixement al Pirineus. Ruta 100 x 100 recomanable si no coneixeu la zona.
Ciclable tota ella, no vam haver de posar un peu a terra en cap moment. Al principi de la ruta la pujada es sostinguda i de bon fer ja que es fa per pista. A l'urbanitzacio de l'Almadrava també hih ha unes rampes importants, pero es fan per asfalt i tot i que son dures es poden fer sense baixar de la bici, son les més pronunciades de tota la ruta. Curtetes pero duretes.
Cal estar atents a la meteorologia, la dificultat més gran d'aquesta ruta es la tramuntana, vent del nord que bufa en tot el nord del pais i que pot arribar a ser molt fort. Recomano no fer-la si hi ha previsio de tramuntana forta, no la disfrutareu.
Cal tenir present també que es una ruta on hi ha poca ombra, aixi que si és possible més val evitar dies de forta calor i pensar en hidratar-se bé perque tampoc no hi ha cap font on avituallar-se.