Photo ofRiudarenes - Santa Coloma de Farners - Sant Feliu de Buixalleu - Grions - Riudarenes. 02-2022 Photo ofRiudarenes - Santa Coloma de Farners - Sant Feliu de Buixalleu - Grions - Riudarenes. 02-2022 Photo ofRiudarenes - Santa Coloma de Farners - Sant Feliu de Buixalleu - Grions - Riudarenes. 02-2022

February 15, 2022
February 2022

near Riudarenes, Catalunya (España)

Moderada ruta circular feta amb Btt ( tot i que es pot fer perfectament amb gravel ), de 59,8 km, 1.194 metres de desnivell +. Temps en moviment 3 hores i 36 minuts.
Sortiem des de Riudarenes per la Ruta dels Segadors en direcció a Santa Coloma de Farners, travessem la Riera de Canadell pel Parc de Sant Salvador, comencem una forta pujada passant pel Turó d’en Canaleta, seguim pujant fins a la Mola Grossa i a partir d’aquí, comencem a baixar en direcció a Sant Feliu de Buixalleu, Grions i Massanes. Travessem la urbanització Maçanet Residencial Parc i seguim planejant en direcció als Estanys de Sils, abans d’arribar, girem a l’esquerra passant per Can Nadal i finalment arribant al punt d’inici, Riudarenes.
Ruta ciclable 100 % , transcorre en un 80 % per pistes i la resta per carreteres amb poc transit.