Mollo-Coll d’Ares-Le Menera-Coll de Marlem- Beget-Rocabruna…

Photo ofMollo-Coll d’Ares-Le Menera-Coll de Marlem- Beget-Rocabruna… Photo ofMollo-Coll d’Ares-Le Menera-Coll de Marlem- Beget-Rocabruna… Photo ofMollo-Coll d’Ares-Le Menera-Coll de Marlem- Beget-Rocabruna…

19241
April 10, 2023
April 2023

near Molló, Catalunya (España)

Ruta a mitg camí entre el Ripollés, la Catalunya Nord i l'Àlta Garrotxa
Sortim de Mollo i per pista que puja fort, arribem al Coll d'Ares. Entrem a França i fem un tros del corriol de Camí de la Retirada. El deixem i ens diriguim a l'ermita de la Notredam de Carol. És un corriol per fagedes, técnic, que pica cap avall. Arribem al poble de la Menera i a la plaça del poble hi ha una font.
Sortim del poble per una pista de pujada hi anem a bucar el corriol que ens porta al Coll de Marlem: guapissim. Entrem a Catalunya i aqui comença la baixada del dia fins a Beget
De Beget a Rocabruna per carretera i deprés per camins fins a Molló

• Photo of ESTEVEMARG
    ESTEVEMARG Apr 12, 2023

AMB electrica suposo,aquí ja el simbol de bici normal

• Photo of marri
    marri Apr 12, 2023

Amb bici normal també l’he fet. Cap problema