La Calma i Mare de Déu del Mont!

Very difficult
December 26, 2018
December 2018

near Tortellà, Catalunya (España)

Alta Garrotxa mai decepcionada! Sortim de Tortellà i a la meitat de la ruta aprox. es passa pel cotxe. Pujem a la Calma on hi ha un petit tram de bici a coll, un cop adalt és una passada, amb un sender fins la pedrera de 5 estrelles. Després anem a Mare de Déu del Mont entre pistes i corriols amb uns trams salvatjots on costa ciclar i ultim tram bici a coll. Les vistes són genials un 360º dels bons. La baixada en aquests cas és seguint un PR fins Beuda, un rockgarden amb un petit tram de carretera d’enllaç. I tornada a Tortellà.

• Photo of Nandius
    Nandius Jul 8, 2020

Varem fer tota la segona part d'aquesta ruta. Com sempre la Garrotxa mai defrauda. Però volem afegir aquí que una immensa part d'aquesta segona part que arriba fins el santuari de la mare de deu del mon no es ciclable, mes be es de ciclo cros, doncs has d'arrossegar la bicicleta tota l'estona, més del 50%.

• Photo of Jofre Casas
    Jofre Casas Jul 9, 2020

🙏Si,si és picar pedra fort, vàrem ciclar força quan hi vaig anar. Gairebé tot, menys arribar al PR q puja a Mare de Dèu del Mont. Ara no ser com estar el de net el corriol. Gràcies i salut!!