خلخال به اسالم از مسیر آفرودی تیر 98

Photo ofخلخال به اسالم از مسیر آفرودی تیر 98 Photo ofخلخال به اسالم از مسیر آفرودی تیر 98 Photo ofخلخال به اسالم از مسیر آفرودی تیر 98

June 30, 2019
June 2019

near Karā Rūd, Ardabīl (Iran)

تاریخ اجرا هفتم و هشتم تیرماه نود و هشت
حرکت ساعت 7 صبح با جمعی 9 نفره از قزوین با یک مینی بوس به سمت جاده سرچم از اتوبان قزوین زنجان
در بین راه صبحانه صرف شد .
در بین مسیر در منطقه پل معلق پیر تقی ناهار و استراحت 3 ساعتی داشتیم.
حدود ساعت 6 عصر به روستای اندبیل رسیدیم
در محل شب مانی سرویس بهداشتی و فروشگاه های موقت آلاچیقی و یک مهمانخانه وجود دارد
پس از برپایی کمپ و شب نشینی و صرف شام شب اول را ساعت 10.5 به اتمام رساندیم و صبح فردا راس ساعت 5 صبح پس از جمع اوری چادر ها و بررسی دوچرخه ها و بستن کوله ها حدود ساعت 7 آغاز رکاب زنی از مسیر آفرودی را آغاز کردیم .
مسیر جانبی را به دلیل شیب های تند و بخشی به دلیل پا کوب بودن انتخاب نکردیم و ترجیح دادیم مسیر طولانی تر رو رکاب بزنیم
اولین منطقه روستای کر هست که آب و چشمه فروان وجود دارد
در ادامه نیز عبور از مسیر جنگلی رو انتخاب کردیم و در حدود 2 کیلومتر بیشتر رکاب زدیم .در نهایت ساعت حدودا 2 بعد از ظهر به انتهای مسیر خاکی و اول جاده آسفالت رسیدیم .
مسیر بسیار زیباست .سختی برنامه سنگین برآورد میشود به دلیل سنگلاخی بودن سراشیبی های فنی با شیب و پیچ های تند .
امکان همراهی ماشین پشتیبان آفرودی و یا نیسان در کل مسیر وجود دارد.البته برخی از پل های مسیر چوبی و بعضی نیز در این تاریخ شکسته بودند البته این پل ها تا روستای ناو وجود دارد و از روستای ناو تا روستای دریابن پل شکسته ای مشاهده نشد