Itineraris zona: Ruta del Cóndor -De Puig d'Arques a Cadiretes-

Photo ofItineraris zona: Ruta del Cóndor -De Puig d'Arques a Cadiretes- Photo ofItineraris zona: Ruta del Cóndor -De Puig d'Arques a Cadiretes- Photo ofItineraris zona: Ruta del Cóndor -De Puig d'Arques a Cadiretes-

October 8, 2015
October 2015

•   5 3 Reviews

near Sant Feliu de Guíxols, Catalunya (España)

Gran circular enllaçant Gavarres i Ardenya culminant els seus cims més representatius: Puig d’Arques i Puig de Cadiretes.
Assolim el Puig d’Arques pujant en direcció Romanyà-Font Josepa fins als plans de Can Sabater. Un cop assaborida la gran panoràmica que ens ofereix aquest cim comencem un gran descens per Can Sitges, coll del Matxo Mort i plans de Panedes que ens portarà fins a Llagostera; des d’aquí travessant el pla de St. Llorenç i per Can Crispins iniciem l’ascens a Cadiretes cim que també ens proporcionarà una magnífica perspectiva.
Resseguint la pista carenera (Can Cabanyes, St. Benet) fins a St. Feliu completem aquest recorregut exigent de més de 60 kms i 1300 mts d’altimetria.
Un itinerari marcat per les grans panoràmiques; ens permetrà, per exemple, contemplar des del Puig d’Arques el majestuós Golf de Roses i hores més tard descobrir enfilats al cim de Cadiretes el perfil de la muntanya de Montjuïc a Barcelona; això sense oblidar el Montseny i la Serralada Prelitoral, l’Empordà, el Pirineu, les Alberes, el delta del Tordera i un mosaic de pobles i de serres.
Un repte engrescador aconseguir aquests dos cims emblemàtics mitjançant un magnífic tast de cicloturisme.

• Photo of garrigacom
    garrigacom Oct 12, 2015

He passat per tots aquests camins i els conec bé. Us felicito per estar en tan bona forma i fer 64 quilòmetres amb un desnivell de pujada de 1335 metres. Tornaré a Cadiretes un dia clar per veure la muntanya de Montjuïc ja que no sabia que es podia veure des de tan lluny. El que no entenc és que no surti el temps de durada d'aquesta ruta, suposo que deu ser per el GPS que utilitzeu.
    Una salutació

• Photo of Colla Bujonis
    Colla Bujonis Oct 13, 2015

Bones. Aquesta ruta és pot fer en una matinal anant a l'idea. Val la pena.

• Nacho Port Salvi Jan 28, 2018

Una gran ruta per coneixer els cims mes interessant de l'Ardenya i Gavarres marítimes. Felicitats!

• Photo of Borok90
    Borok90 Dec 10, 2019

Bones company, vosaltres en quan temps la vàreu realitzar? 6 hores? Salut i pedals.

• Photo of Colla Bujonis
    Colla Bujonis Dec 11, 2019

Va ser una matinal.

• Photo of Borok90
    Borok90 Dec 30, 2019

Realitzada! El fet de tenir trams de carretera en pujada, ajuda a superar el desnivell. Jo la vaig realitzar des-de Llagostera, vaig passar un mati collonut. La pujada a Puig d’Arques durilla! Lunic que s’ha de tenir en compte, les pistes degut a l’aigua tenen reguerons i s’ha de controlar la velocitat. Gràcies per compartir!!