Girona - sant Martí de Llémena- baixada del riu llémena

Photo ofGirona - sant Martí de Llémena- baixada del riu llémena Photo ofGirona - sant Martí de Llémena- baixada del riu llémena Photo ofGirona - sant Martí de Llémena- baixada del riu llémena

June 19, 2019
June 2019

near Girona, Catalunya (España)

La part de pujada cap a sota Sant Roc es dura hi ha trams de forta pendent i amb pedregam, es per això que indico que es difícil ja que la resta es molt ciclable tot i que al seguir el llémena hi ha trams una mica perduts o poc transitats el que dona una certa dificultat i un encant al recorregut.

• Tossa Pelada Jun 22, 2019

Bon dia Josep, em sembla que la sortida té força trams de corriol, no? Gràcies

• Photo of Josep Mª Güell
    Josep Mª Güell Jun 22, 2019

Hola la ruta fins a sant Martí de Llémena és part de la llarga de 68 km de la Sea Otter i a partir de la carretera de les Serres (Constantins - Vall del Llémena) s'enfila per un cami pedregos i amb força pendent gens ciclable durant uns 2 km. Si fas la curta de la Sea Otter la de 35 km just evita la pujada poc ciclable. Aqui t'adjunto els tracks de la llarga i de la curta de la Sea Otter d'aquest any (les localitzaras a wikiloc amb aquest noms.)
    scott-marathon-cup-68-km-sea-otter-europe-19
    scott-marathon-cup-35-km-sea-otter-europe-19
    La part de ruta de baixada de Sant Martí a Girona vorejant el Llémena ja no forma part de la Sea Otter i es molt ciclable amb algún tram una mica perdut per poc transitat pero es fa bé.