Girona - Esglèsia Sant Roc- Esglèsia Parroquial de Montfullà - Bescanó - Girona

Photo ofGirona - Esglèsia Sant Roc- Esglèsia Parroquial de Montfullà - Bescanó - Girona Photo ofGirona - Esglèsia Sant Roc- Esglèsia Parroquial de Montfullà - Bescanó - Girona Photo ofGirona - Esglèsia Sant Roc- Esglèsia Parroquial de Montfullà - Bescanó - Girona

14 mi
-137 ft
September 15, 2020
September 2020

•   4.7 1 review

near Girona, Catalunya (España)

Girona - Vilablareix - Esglèsia Sant Pere de Vilablareix - Esglèsia Parroquial de Montfullà - Bescanó - La Barca de Bescanó - Fontajau - La Devesa

PictographPhoto Altitude 371 ft

PictographPhoto Altitude 390 ft

PictographPhoto Altitude 453 ft

PictographPhoto Altitude 459 ft

PictographPhoto Altitude 315 ft

• Photo of Nisso
    Nisso Dec 4, 2020

Es una ruta molt agradable per fer una passejada de menys de dues hores. Bona ruta!
    Només una apreciació, en la foto poses Església de Sant Roc, a la que realment és l'església de sant Pere de Vilablareix. Sant Roc, una ermita que hi ha més amunt.

• Photo of Eva_hdez
    Eva_hdez Dec 5, 2020

Cert!!
    L’altre dia fent la ruta de l’Esglèsia de Sant Roc em vaig adonar del meu error i no vaig pensar en modificar-ho...